Å ahrak, São Tomé and PrÃ_ncipe

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jerzz

jerzzno
Lid sinds
12 mei 2003
Berichten
464
Locatie
Arnhem
Å ahrak, São Tomé and PrÃ_ncipe

Nu mijn uiterst verwarrende toestand geminimaliseerd is en mijn ego het grootvader syndroom heeft overleefd; kan ik u het volgende mededelen:

Ondergetekende heeft zijn toevlucht gezocht tot een onbekende streek alwaar hij ondergedoken zit.

Zoekt en gij zult vinden.

Natuurlijk zal dat een lastige taak worden. Men zal zich moeten worstelen door een muur van geluid die vrijwel ondraaglijk genoemd kan worden.

Desondanks gloort er hoop aan de horizon. Laat u leiden door Jomanda`s vernuftige uitspraken en u heeft stap twee bereikt.

Ga terug in de tijd of neem een kijkje in de toekomst middels het nuttigen van niet nader te noemen psychedelica; om er achter te komen dat uw inspanningen veel van u hebben gevergd. Waarheen leidt deze weg?
Deze vraag heb ik mezelf regelmatig gesteld met als resultaat een resultaat.

Welke dat is blijft in het midden zweven.

Toch zal een tipje van de sluier worden gelicht. Neem op uw zoektocht een Bossche Bol ter hand; eet ervan maar doe dat met mate. Zodra een weemoedig geklaag uw darmen heeft bereikt aarzel niet. Ontdoe u van uw last.

Vervolgens onderzoek de uit uw lichaam getreden Bol met de rechterwijsvinger. (Enkel deze is geoorloofd zonder gebruik te maken van enigerlei hulpmiddelen)
Zodra dat werkje heeft plaatsgevonden is het tijd voor de volgende fase in uw netelige zoektocht.

Hierbij kunt u denken aan een voormalig ANC vrijheidsstrijder; Steve Biko genaamd.

Voor verdere instructies neem contact op met uw plaatselijk weekblad of gebruik de contactbutton op deze pagina.
 
Uhhm..




Welkom en veel plezier met je nieuwe Triton Le! :okdan:








:confused:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top