MS-20 500 eurus

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Hoe dan ook, ik vind het opmerkelijk dat ik het een keer met R. van Z. (: eens ben.


Iedereen is het met me eens...het is altijd even tegenspartelen maar uiteindelijk worden ze wel rustig....:)))...

Maaruh...al de Korgjes uit de MS20 periode zijn top gemaakt...
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
idd...zet maar naast een Arp..of een MemoryMoog die op een maandag morgen is gemaakt...

Memorymoogs werden alleen op Maandag morgen gemaakt.
De rest van de week begon men er simpel weg niet aan.

En Arp had gewoon nooit aan sliders moeten beginnen want dat is de grootste ramp van die bakken imho.
Nee ik zou mijn 800 euro wel beter weten te besteden.
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Memorymoogs werden alleen op Maandag morgen gemaakt.
De rest van de week begon men er simpel weg niet aan.

En Arp had gewoon nooit aan sliders moeten beginnen want dat is de grootste ramp van die bakken imho.
Nee ik zou mijn 800 euro wel beter weten te besteden.


tja die sliders....lang leve Saint Eric.....maar mij laatste MM was op zich niet verkeerd...ik heb hem naar Lintronics gebracht voor "the works".....kost wa maar dan hedde ook wa...zeggen wij hier in Ehv...
 
Origineel geplaatst door elektrovolt
de MS zijkanten zijn altijd wel erens gebarsten omdat de schroefjes net iets te hard zijn aangedraaid...

maar verder, een pro one zou dan ook budget moeten zijn, kijk een hoe slap dat ding in elkaar zit , echt een giller :D

elk apparaat heeft wel zijn pro's en cons, daar an je over discussieren tot je een halve gram weegt maar het heeft geen zin (maar het is wel leuk kennelijk :D)

zekers mee eens de pro one is met egte rainforrest hardwooden sides en plastic case en bad toetsen rubers
ook een budget synth en slap gebouwdt ; dus niet mee slepen en toeren ,..
ik denk dat de ms een overated synth is want er zijn zat 2osc synth met goed filter die erggoede souns afleveren ,..voor veeeel minder dan 800.- thesedays

maark wist niet dat in de eerdere ms 10s[20ook?] t 35korg filter ic zit
ik heb een dv800 gehad erg ok sounding nmoet ik zeggen,...die borg filter is toch based op weer de latere ms 20z en buchla [iets daarvan iig]...?

wtb @ monopoly idd r zijn niet zoveel semimodulairs ter vergelijking
maar de system 100 roland schittert van build quality oa steady schuiven ,...keys doen t oook goed steken niet uit zoals by arp en ms
maar de prijzen daarvan vallen ok niet op op door hun low end 800 komttegenwoordigeerst en een 102 erby vinden wordt al moeilijker laat staan een 104 sequencer erby zit je al gauw ook op 2200+ eu ongeveer
maar isdat ook niet t geval asje bv ms20 - 800eu + ms10 - 400eu en een sq10 - 600eu erby wil hebben ben je ook 1800.-+ kwijt laat staan dat er en ms50 by moet - die zag iklaatst voor 1200 te koop staan ???

je moet r gewoon rekening mee houwen dat je payed voor wanted value tegenwoordig ...
er zijn zat alternatieven asje iest goedkoper uit wil zijn ,..dat geld voor drums fx en ook ms serie synths
en goedkoper ,..wie kan dat noe weten ,...???

check dit 1200$ms20

en soms meer dan dat ze nieuw kosten ,..


:dubbel: http://cgi.ebay.com/RARE-VINTAGE-79...6QQihZ015QQcategoryZ38089QQrdZ1QQcmdZViewItem :stupid
 
Voor 1400 moet je echt een 101 en 102 van de system 100 serie kunnen kopen.
Die sequencer is niet zo veel dan zou ik gewoon een nieuwere sequencer kopen.
SQ10's zijn ook zwaar overpriced ik kan er met mijn pet niet bij dat mensen nog van die ouwe brakke sequencers kopen (arp,korg,roland etc)
 
Origineel geplaatst door mono-poly
ik kan er met mijn pet niet bij dat mensen nog van die ouwe brakke synths kopen (arp,korg,roland etc)
:)
 
IK VINDT ALLEMAAL WEL BEST ,..:halleluja
VOOR DE CASH VAN EEN MS 20 ZOU IK EEN ASM2 GAAN MAKEN [ ast lukt?]

dv800 was tofste kork:geslaagd:
 
mijn MS20 is onbetaalbaar

als ik dat tegenover 10 keer tanken zet lach ik de ballen uit mn broek
 
Origineel geplaatst door fjoesz
mijn MS20 is onbetaalbaar

als ik dat tegenover 10 keer tanken zet lach ik de ballen uit mn broek

dat ligt er toch ook een beetje aan waar je naartoe rijdt.

wat de ms20 betreft moet ook nog worden vermeld dat de ene ms20 de andere niet is, wat de klank betreft (om van de toestand na een x-aantal jaren gebruik maar te zwijgen.)
en inderdaad, de jouwe is onbetaalbaar. maar je ziet en hoort ze ook, die de 500 euro nog niet waard zijn.
 
inderdaad. sommigen klinken lelijk (echt NIET mooi) en andere weer heel gaaf. ligt o.a. aan het gebruikte filtertype dat in dat exemplaar zit...
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
Ok ,hij heeft wel een typisch sound,maar mischien is dat net het probleem,je valt altijd terug op dezelfde sounds,veel mogelijkheden maar altijd in het zelfde erg markerende soundpalette.

Geraken daardoor mensen hem beu,hij komt wel heel veel voor te koop (of het duur is of niet)waarom willen mensen hem nu kwiijt terwijl die zon 5 jaar geleden most wanted was?

jaloers...........

:doei:
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
Ok ,hij heeft wel een typisch sound,maar mischien is dat net het probleem,je valt altijd terug op dezelfde sounds,veel mogelijkheden maar altijd in het zelfde erg markerende soundpalette.

Geraken daardoor mensen hem beu,hij komt wel heel veel voor te koop (of het duur is of niet)waarom willen mensen hem nu kwiijt terwijl die zon 5 jaar geleden most wanted was?

Hehehehehehe :halleluja

Zal ik nu een verhaal op gaan hangen over gitaren ? Of piano's ? enz enz .....
Mensen verkopen hem omdat ze last hebben van tijdelijke onderschatting. Ik heb ook vaak gehad van "zal ik hem wegdoen?" maar altijd kom ik tot de conclusie dat ik dat echt niet moet doen zolang ik muziek maak en ik nog te eten heb.
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
Van wat? :confused:

jaloers van t niet hebben van een synth ...die iedereen these days wil ..tegen byna elke prijs ?
check die ms50z 1500+ eu ...jahooooor
 
Back
Top