wav recorder 57 euro

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Oke, het geld brand me zoals gewoonlijk in de zak en er moest weer wat gekocht worden, ging kijken bij de blokker voor van die stopcontacten op afstandbediening en heb meteen een mp3 speler meegenomen, kom ik thuis blijkt hij ook nog film af te spelen, foto,s weer te geven, en kan ebooks lezen.

Maar het leukste onverwachte: een wav recorder!!, je kan trouwes ook in lichtere formaten opnemen maar daar heb ik me niet zo in verdiept. Hij speelt btw ook wav af!!

helaas zit er geen mic in of line in op. maar ik ga hem vooral gebruiken om ideeen op te nemen, ik zit zo vaak op me werk dat ik een ideetje krijg , melodietje etc noem maar op, kom je thuis allaaaaang vergeten. Nu kan ik de zooi lekker snel inspreke of neurieen, misschien eventueel nog kijken of die interne mic te vervangen is voor een jack socketje.



ohja 1 GB aan ruimte, volgens mij hebben de kleinere versies volgens de handleiding geen wav recorder !!


ps, kwa design wel een beetje een ipod ripoff maar dan kleiner en platter, 40 gram is hij , maar ik vind deze toch heel wat interesanter
 
Re: wav recorder 57 euro

Origineel geplaatst door anoniempje
ik zit zo vaak op me werk dat ik een ideetje krijg , melodietje etc noem maar op, kom je thuis allaaaaang vergeten.
Ik bel dan meestal naar m'n eigen 06 en neurie m'n voicemail in :)
 
dat was ook een idee geweest inderdaad, ik heb nog wel gratis voicemail op m,n 06 :D


merk net dat je trouwens ook tijdens afspelen kan negatief of positief kan stretchen, zonder pitch te veranderen.
 
mijn mp3 recorder kostte destijds 55 euro maar is nergens meer te vinden .. merk ? type ?
 
haha, xiron digital audio player. lekkere loze naam, ik zocht naar een type nummer maar dit is alles


btw ik krijg de wavs uit m,n pc niet aan het afspelen zal wel alleen 16 bit zijn denk ik.
 
Ik heb een discman van Xiron ook bij de blokker gekocht ooit.. dat ding vreet batterijen met 1 setje kan ik ongeveer 3 of net 4 cds luisteren.. gek genoeg klinkt deze cheapo xiron veel beter en kan vooral veel harder als al die sony / philips discmans.. best leuk spul dus.. hoop voor je dat de batterijen wat langer mee gaan want dit was toch best frustrerend :)
 
ja dat moeten we nog uitvinden inderdaad, hij zat in elk geval al vol toen ik hem uit de doos haalde, en geeft nog steeds vol aan, zit natuurlijk ook geen draaiend motortje in.

edit, volgens mij speelt hij op redelijk lage kwaliteit wave. ik kon mijn tracks afspelen maar met een hoop gekraak , recorden zal dan ook wel lagere kwaliteit zijn.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top