• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analoge effecten en flightcases

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Qubit

Stamgast
Lid sinds
15 september 2004
Berichten
104
Locatie
antwerpen
Ibanez UE400 - 200 euro
2U analoog rack met volgende effecten: compressor, distortion, phaser, chorus/flanger en een effectsloop. Bekend van oa Grateful Dead!
Zeer goede staat, gaat weg wegens omdat ie te weinig gebruikt wordt.
Inclusief pedaal.

Vesta Fire RV-1 Spring Reverb - 75 euro
Fantastisch goede 1U Spring reverb, inclusief parametrische toonregeling, in/uit fase-schakelaar (de reverb uit fase met het droog signaal houdt de reverb uit de weg van het droog signaal... Op die manier kan je meer reverb toevoegen zonder dat je mix cluttered wordt) en een reverb limiter (geeft een ducking effect, weinig reverb als er een droog signaal aanwezig is, effect uitgesprokener als het drige signaal ophoudt)
Overbodig geworden nu ik een Fender Super Reverb heb! *D

MXR Phase 45 - 75 euro
Vintage analoge phaser, van subtiele sweeps tot lesliegeluiden.
Goede staat, werkt perfect, cosmetisch iets minder (ooit een gat ingeboord om van een adapter te voorzien, maar men is blijkbaar niet verder gekomen dan het boren van dat gat).

Electro Harmonix Small Stone - 50 euro
De klassieke phaser van EHX, met een solina instant JMJ strings verzekerd.
Zeer goede staat, gaat weg wegens te weinig gebruikt.

Professionele Flightcase 12U - potk (heb er zelf 165 euro voo betaald)
Ideaal als je veel on the road bent en een goede bescherming voor je gear nodig hebt. Hier geen plastic flightcase, maar een zeer degelijke, stevige houten kist!
Goede staat, inclusief alle kooimoeren.

88 key flightcase - 25 euro
Een flightcase op maat gemaakt voor een Korg Triton 88 keys, maar nooit gebruikt. Gekocht als set met een kleinere flightcase en deze grote is ongebruikt gebleven.

Eventueel ook nog: (maar daar twijfel ik nog over)
Roger Mayer Voodoo Vibe - 275 euro
Analoge Chorus, Vibrato en Tremolo gemaakt door de effectenbouwer van Jimi Hendrix!
Fantastisch goede staat

Alles op te halen in Gent, pedalen mogelijk op te sturen.
In principe geen ruil omdat ik weet wat ik met het geld wil doen :) maar het is natuurlijk altijd het proberen waard :engel:
Ik ben eventueel te vinden voor een ruil met:

Moog Ring Mod
Moog Phaser
Digitech Whammy
Fuzz-pedalen (geen Big Muff, RAT etc... heb ik nl al, wel FuzzFace, ToneBender, Rangemaster etc)
Analoge delay pedalen
Digitale delay/loop-pedalen
Ernie Ball volume pedaal
Reverb pedaal
...
evt een sampler (Korg Electribe S, EMU Ultra of Yamaha A...)

Nog vragen? Stel ze gerust!
:doei:
 
Nog vergeten:
Vox Tonelab - 200 euro
In nieuwstaat, via ruil verkregen maar praktisch ongebruikt gebleven sinds ik een Fender Super Reverb heb gekocht. Ampmodeller met een lamp: hierdoor ongeëvenaarde dynamiek en warmte, hetgeen ontbreekt bij de concurrentie (Line6 POD etc)
Klinkt zeer goed met synths, geeft body en dimensie aan het droge signaal.
 
Al geïnteresseerden voor de Phase 45, Small Stone en de RV1 maar nog niks definitief... Kom op mensen! :D
 
Phase 45, Small Stone en RV-1 ondertussen gereserveerd.

Nog te koop:
Ibanez UE400 - 200 euro
Vox Tonelab - 200 euro
Flightcases - potk
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top