Uitleg in Duits over TR606

RSB

Whoehahaha
Lid sinds
23 november 2005
Berichten
10.491
Locatie
G'chem
Ik kan (en misschien wil) geen Duits lezen.
Maar ik wil dus een TR606 kopen en nu staat deze tekst eronder:

gebrauchte (was auch sonst?) ROLAND TR 606 im kultigen TB 303 design. ich glaube ich spar mir die worte zu dieser kiste. es weiss eh jeder bescheid. ich geb sie aus zeitgründen ab, bzw. habe ich jede menge anderer maschinen (808) mit denen ich meine rare zeit verbringe und programmiere. aber im endeffekt fehlt es mir wirklich an der zeit. ich habe diese kiste vor gut einem jahr selber auf ebay ersteigert und sie seitdem wirklich 2 mal intensiv genutzt, sprich herumprogrammiert. ich habe sie gerade noch mal eben aus dem schrank gekramt um noch mal alles zu prüfen und die fotos zu machen. die taster funktionieren in der regel, manchmal prellen sie, aber ich denke das ist bei allen geräten dieser art der fall, mich hats nicht gestört. ansonsten macht die bedienoberfläche einen guten optischen eindruck dem alter entsprechend. keine kratzer oben, an den seiten und unterseite schon, aber wer schaut da schon hin? an der rechte seite unten ist ne gnz kleine absplitterung in millimetergrösse, auf foto wohl kaum zu erkennen. und ist mir jetzt auch erst bei ganz genauerem hinschauen aufgefallen. batteriedeckel vorhanden, batterien wurden auch immer schön vom vorgänger rausgenommen, also sind nie die batterien ausgelaufen. der einzigen wirklich optische mängel, der erkennbar ist auf den fotos sind die versuchten einzelausgangsbuchsen und schrauben die in das gehäuse geschraubt wurden, sieht vielleicht nicht ganz so prickelnd aus, wenn´s wenigstens funktioniern würde. aber ich habe keine ahnung was für buchsen das sind und ob das wirklich funktioniert. mich hat es zumindest nicht gestört...aber fairerhalber muss ich draufhinweisen. bei fragen bitte melden. ich versuche alles so gut es geht beantworten.

Argh, waar gaat dit over. Doet de 606 het en wat is er mis mee.
Misschien een beetje raar dat ik dit zo vraag maar ik kom er echt niet uit.
Alvast bedankt allemaal.

:okdan:
 
OK, het ding doet het, hij heeft er alleen niet zo'n tijd meer voor, gebruikte het apparaat weinig. Sommige drukknopjes doen af en toe wat moeilijk geloof ik. Er zitten krassen op de onderkant maar niet op de bovenkant. Rechtsonder is er een klein stukje af. Ietwat storend is dat een vorige eigenaar er blijkbaar individuele outputs heeft bij proberen te knutselen. 't ziet er niet zo tof uit, huidige eigenaar weet niet of het werkt of wat voor uitgangen het zijn.

Zoiets maak ik ervan, maar heb het ook maar even 15 sec. gelezen. Succes d'rmee!
 
Hij doet het wel, maar de knopjes haperen wel eens. Verder licht beschadigd aan de zijkanten en onderkant. En er is iets raars aan de uitgangen, maar dat begrijp ik ook niet helemaal. Hij zegt wel dat ie er geen last van had. Hij heeft hem maar tweemaal gebruikt (uit de kast gehaald), omdat hij meer met de 808 bezig is. Zoiets.
 
gebruikte (wat dacht je anders?) ROLAND TR 606 in hip TB 303 design. Ik denk dat ik me de uitleg bespaar over dit ding, iedereen kent 'm. Ik verkoop m wegens tijdgebrek, heb 80 andere machines waarmee ik programmeer. uiteindelijk ontbreek me de tijd. Ik heb de bak dik een jaar geleden zelf via ebay gekocht, en heb m sindsdien 2x intensiev gebruikt, oftewel omgeprogrammeerd. Heb m net nog even uit de kast gehaald om fotos te maken en alles te checken. Normaalgesproken werken de drukknoppen, soms haken ze een beetje maar dat is denk ik bij alle het geval, mij had het niet gestoord. Als je de leeftijd betracht, ziet het bedieningsveld er goed uit. Geen krassen. Die zijn er -wel- op de zij en onderkant, maar wie kijkt daar nu? op de rechte zijkant is een millimetertje of wat afgesplinterd, nauwelijks te zien op de foto, viel me pas op toen ik heel nauwkeurig keek. Het batterijklepje is erbij, mijn voorganger had ik altijd de batterijen eruit gehaald, dus geen leeggelopen batterijen. De enige echte optische gebreken zijn de pogingen tot enkel-uitgangen en de schroeven die daarvoor in de behuizing gemaakt zijn. Ziet misschien niet zo heel inspirerend uit, en als ze dan ook nog eens zouden funktioneren. Ik heb geen idee wat het voor aansluitinghen zijn en of ze het doen. Heeft mij in elk geval niet gestoord, maar ik wilde uit korrektheid er even op wijzen. Bij vragen, graag melden, dan doe ik m#n best zo goed mogelijk te antwoorden
 
idd

viel me op dat ik definitief met een V geschreven heb....


argh!!!!

er kruipt duits in m'n nederlands!! is echt zo, als ik een dagje in NL ben (komt vaak voor) valt het me op dat even weer moet wennen. Vreselijk!!
 
je kan de tekst ook door bablefish halen..

http://babelfish.altavista.com

Duits->Ned zit er niet in, maar wel Duits->Eng

used (which also otherwise?) ROLAND TR 606 in the kultigen TB 303 Design I believe I save the words to this crate. know eh each I geb it out time-create off, and/or has I everyone mixes other machines (80 with which I mean rare time spend and program however in the final result is missing it me really at the time I have this crate well one year ago on ebay ersteigert and it since then really 2 times intensively used, speak programs I have it straight still times evenly from the cabinet gekramt around still times everything to examine and to make the tracers usually, sometimes bounce the photos function them, but I think that am with all devices of this kind the case, me hats not disturbed otherwise make the control surface a good optical impression that old accordingly no scratches above, on the sides and lower surface already, but who looks there already? by the right side down ne gnz small splintering in millimeter size is to probably hardly recognize in photo and is me now also only with completely more details looks been noticeable cover available, batteries became from the predecessor also always beautifully rausgenommen, therefore the batteries are not the only really optical lack, who is recognizable in the photos is the tried single exit hubs and it screws into the housing was screwed look run out never, wenn's at least funktioniern became tingling perhaps not completely in such a way however I have a notion which for sockets that are and whether that does not function really me has it at least disturbed... however fair for the sake of must I draufhinweisen. with asks please to announce I tries everything so well goes answer.

en als je dat niet begrijpt (maar dat zal wel niet)

Doe je Eng->Ned

Babel Fish Vertaling Help

In het Nederlands:
gebruikt (wat ook anders?) ROLAND TR 606 in het kultigentb 303 Ontwerp dat ik ik sparen de woorden aan dit krat ken eh heb geloofd uit elke I geb het tijd-creëert weg, en/of heeft I iedereen mengt andere machines (80 waarmee ik bedoel zeldzame tijd besteden en het programma nochtans in het definitieve resultaat mist het me werkelijk ik heeft tegelijkertijd dit krat goed één jaar geleden op ebay ersteigert en het sinds dan werkelijk 2 keer intensief gebruikt, spreekt programma's ik heb het rechtstreeks nog tijden gelijk van het kabinet gekramt rond nog tijden alles om de traceurs te onderzoeken en te maken gewoonlijk, soms sprong de foto's functioneren hen, maar ik denk dat am met het geval, me anders gestoorde niet hoeden maakt dienovereenkomstig tot de controleoppervlakte een goede optische indruk dat oud geen krassen hierboven, op de kanten en de lagere oppervlakte reeds, maar wie daar reeds kijkt? door de juiste kant onderaan Ne gnz het kleine versplinteren in millimetergrootte waarschijnlijk nauwelijks in foto moet erkennen en me nu ook slechts met volledig meer details is kijkt merkbare beschikbare dekking, werden de batterijen van de voorganger ook altijd prachtig rausgenommen, daarom zijn de batterijen niet het enige werkelijk optische gebrek, dat in de foto's is de geprobeerde enige uitgangshubs herkenbaar is en het in de huisvesting werd geschroeft kijkt uit nooit looppas schroeft, wenn minstens funktioniern werd tintelend misschien niet op een dergelijke manier nochtans heb ik volledig een begrip dat voor contactdozen die zijn en of dat niet werkelijk me functioneert het minstens gestoorde... nochtans markt voor heeft I draufhinweisen. met te vragen gelieve aan te kondigen I alles zo goed gaat antwoord probeert.

;)
 
Back
Top