Hellow Hellow!!!

Patriquez

Nieuwkomer
Lid sinds
12 oktober 2006
Berichten
3
Locatie
Utrecht
Een hele goede zondagavond allemaal!8)

Hoewel ik hier wel eens wat vaker langs ben gestruind als soort van kennisleecher heb ik me toch maar geregistreerd.;)

Ik ben 20 jaar en al sinds héél lang met muziek bezig. Ik speel zelf drums gitaar en piano waarvan ik de piano toch het meest in de vingers heb! Noten lezen is nog steeds niet mijn sterkte punt dus componeren e.d gaat allemaal via cubase en spelen gewoon op gehoor.

Doordat ik vaak muziek heb ingespeeld voor het voormalig belgische DHT (dance formatie) ben ik een beetje in dit wereldje verzeild geraakt en ik ben nu zelf ook graag hiermee bezig.

Mijn eerste echte productie is nu net afgerond en had eigenlijk niets te maken met waar ik mij normaal mee bezig houdt.

Het ging in dit geval om een verenigingslied van een studentenvereniging in Utrecht. Ik heb dit lied gecomponeerd en geschreven, en vervolgens (met hulp van producers van oud-DHT) afgemaakt. Vorige week is dit ingezongen en nu is het een kwestie van afmixen en masteren voordat dit project klaar is.
Al met al superleuk om te doen!

Mijn eigen composities zijn meer van het genre 'minimale piano/accordeon/string ballads'.
Zal binnenkort eens wat laten horen!

Ciao!

Patrique
 
Goedenavond
 
dht = danger hardcore team ? ik heb van jullie nog eens een livesetje meegemaakt geloof ik bij digital overdose in sportpaleis antwerpen in 1999 ofzo ?
 
Back
Top