• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[GRATIS] magazines Sound On Sound en Interface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

-lucas-

Ook lid.
Lid sinds
31 oktober 2006
Berichten
21
Locatie
almere
Sound On Sound, bekend Engels magazine voor studio / componist / muzikant

Ik heb een grote kist vol, de kist hou ik maar de serie Sound on Sounds zijn gratis af te halen in Almere, bij meerdere belangstellenden telt het hoogste bod.

Het gaat om:

2000 - april, juni, september, oktober, november, december
2001 - gehele jaargang
2002 - gehele jaargang behalve februari
2003 - gehele jaargang
2004 - gehele jaargang
2005 - gehele jaargang behalve augustus en oktober
2006 - jan, feb, maart, april, mei

Bijna allemaal in (zeer) goede staat.

--------------------------------------------------------------

Heb (ook) een groot aantal magazines van Interface liggen die gratis zijn af te halen. De meeste exemplaren zijn voorzien van audio/data cd met demos van besproken hardware/software etc.

Gratis af te halen in Almere, bij meerdere belangstellenden telt het hoogste bod.
 
Kan iemand dan even mijn vorige bericht editten? Ik kan dat zelf om de een of andere reden niet.

Laten we het erop houden dat zowel de SOSs als Interfaces momenteel besproken zijn.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top