• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] E-Mu e5000 ultra

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dione

hardkoor
Lid sinds
23 december 2002
Berichten
5.688
Dus...te koop e5000 ultra...

!!! belangrijk : deze heeft een klein probleem : eens in de zoveel tijd loopt ie vast....als je dan opnieuw opstart loopt ie snel weer vast,het enige wat dan helpt is een paar uurtjes uit laten staan...

Dit gebeurt af en toe,soms een keertje in een paar dagen,soms in een paar weken...

Omdat ik geen tijd en zin heb om uit te zoeken wat het probleem kan zijn en ondertussen een andere heb,gaat deze weg....men zegt dat het os opnieuw installeren al zou kunnen helpen,maar dat is dus gissen...

Ik had m'n geld terug kunnen krijgen van de vorige eigenaar,maar omdat ik een tijdlang geen problemen meer had heb ik dat destijds afgeslagen...stom hè ?

Voor de rest is ie in topstaat....is gewoon mee te werken,heb 'm nu een tijdje al foutloos gebruikt...het is alleen irritant als ie vastloopt op het moment dat je 'm net erg nodig hebt...(de laatste keer was bijv. net toen ik een track aan het opnemen was)...

Specs :

e5000 ultra
eos 4.61
64mb ram
8 extra analoge outputs (totaal dus 12)
interne hd 10 gb (superstil,Western Digital)
externe scsi cd-rom
8 cd-roms met sounds van E-mu
handleiding (Engels)

vraagprijs € 400,-

op te halen in Lelystad
 
heb net een RAM test gedaan,die is goed...dus daar ligt het niet aan...

tips voor reparatie zijn ook welkom trouwens...
 
heb ondertussen ook binnenin alles nagelopen,er leken wat connectors niet helemaal goed te zitten....

heb 'm nu continu aan staan en al die tijd geen problemen gehad...


E-Mu E5000 Ultra met :
- eos 4.61
- 64mb ram
- 8 extra analoge outputs (totaal dus 12)
- interne hd 10 gb (superstil,Western Digital)
- externe scsi cd-rom
- 8 cd-roms met sounds van E-mu
- handleiding (Engels)

vraagprijs € 400,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top