BUNKER PARTY (zaterdag 26 oktober)

Bas

SUBLAM!
Lid sinds
16 juli 2002
Berichten
538
Locatie
Eindhoven
Bunker is lekker bezig laatste tijd!
Nog een feecie...

<snap>
InterZone presents Bunker label special
elektronische acts en dj's

Tijdens deze vierde aflevering van InterZone ~ the intelligent and experimental side of modern technoïd music ~ in Theater Kikker is de vloer geheel ter beschikking aan het Haagse label Bunker Records en gevolg, bestaande uit drie elektronische acts en twee dj's.
Welcome to the Bunker Records Dirty Brown World Tour, heet het. Voorop in de beoogde descent into decadence gaat Legowelt aka Danny Blanco, die een mix van Giorgio Moroder, Coca/Italo Disco, Kraftwerk en muziek uit b-klasse Krimi's reanimeert met een gemene scheut electro-funk. Orgue Electronique (aka Brian Chinetti) doet iets dergelijks met jaren '80 parafernalia, onderwijl nachtmerrieachtige reminiscenties aan een beroerd schoolfeest opwekkend. Rude 66 gaat verder en stelt een post-atomisch scenario van techno en dreunende industrial in het vooruitzicht. Het beter beukende kelderwerk kortom. De zaak wordt afgetopt met compromisloos hedonistische sets van dj's TLR (mr. Clavio) en Schmerzlabor (ex-unit moebius), eveneens verbonden met Bunker.

live: Legowelt, Orgue Electronique, Rude 66
dj's: TLR en Schmerzlabor

Datum: zaterdag 26 oktober
Aanvang: 22.00 uur
Entree: € 9,-
</snap>

WEBSITE
 
Toch krijg ik bij die aankondigingen van "Bunker" altijd een beetje een gevoel van.. erm.. hoe noem je dat.. 'zelfverheerlijking'..

Maar goed.. dat kan ook aan mij liggen..
 
Daar is toch niks mis mee? Overtuigd zijn van je eigen kunnen... Ik hou daar wel van. De een noemt het arrogantie, de ander zelfverheerlijking, ik noem het zelfbewust zijn... :P
 
Niks mis mee..

Niks mis mee..

Origineel geplaatst door krz
Daar is toch niks mis mee? Overtuigd zijn van je eigen kunnen... Ik hou daar wel van. De een noemt het arrogantie, de ander zelfverheerlijking, ik noem het zelfbewust zijn... :P

Klopt, in principe is daar niks mis mee.. maar ik hou er nooit zo van. Kijk.. de "hives" (iets andere muziek, dat wel) lopen ook op het podium te schreeuwen "we are gods.. get down on your knees and pray to us".. maar goed.. dat is rock 'n roll.. :)

Orgue, Legowelt en Rude66 spammen er op [LOW] ook flink op los.. misschien dat mijn 'sentiment' daar vandaan komt..
 
uhh, wat is nauw precies het probleem? Die gasten doen gewoon hun ding net als iedere ander artiest/dj.
Als je hun muziek ok vindt ga je erheen, zoniet dan blijf je thuis.
 
Er is hier geen probleem, er word hier een mening gegeven...
Daar is het toch een forum voor? Als je dat niet bevalt, log je toch niet in??:duivels:
 
Ik zal marten eens voor de verandering quoten...

Vechten vechten ! :duivels:
 
wat ze muzikaal doen vind ik best goed (op z'n tijd)
het komt denk ik door de termen en het soort symboliek dat ze gebruiken waardoor hun feestjes mensen wat meer op een afstand houdt.
Alleen de term "bunker" al is niet echt uitnodigend maar ook de duitse oorlogstekens op hun flyers ed stooten af.
Voordat Danny en Brian een release hadden bij Bunker, traden ze op feestjes in utrecht waar ik ook bij betrokken was, daar heb ik goede herinneringen aan.
Ik ben later wel eens op een feestje van één van hun Bunker releases geweest in café Vaaghuizen maar ik voelde mij niet echt welkom hoewel ik er wel voor uitgenodigd was.
Ook een keer bij een feestje in Het Paard geweest maar op één of andere manier vind ik de sfeer niet tof.
het ons-kent-ons gehalte is erg hoog en de betrokkene voelen zich hoog verheven boven al het andere... not my cup of tea.
 
het moet wel een gimmick blijven die "ik-ben-beter-dan-derest-houding" Het moet niet in het dagelijkse leven zo gaan hoop ik.. anders. :bekdicht:
 
misschien dat ik ook ff kom. ik weet het nog niet. in r'dam is een fijn industrial-achtig feestje geloof ik
 
Back
Top