• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

n0_key doet alles weg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Lid sinds
27 Maart 2003
Berichten
1.666
Locatie
hoofdstad
Ik stop ermee. Het onderstaande lijstje gaat alleen in 1 keer weg. Ik heb geen zin in losse verkoop. Ik besef dat ik het daarmee niet makkelijker maak, zeker niet omdat er een paar unieke dingen tussen zitten, maar dan zet ik het wel op zolder. Als je het met meerdere personen wilt regelen vind ik dat prima, maar ik deal alleen met een enkel persoon. Natuurlijk kan alles rustig aan de tand worden gevoeld onder het genot van wat versnaperingen als we op een lijn zitten.

Waarom? Ik doe er al meer dan een jaar niks meer mee. Ik moet nog wat verbouwen, ik wil een hele grote tv, een groot bed en een kinky setje voor het meisje.

Het spul is in prima tot superstaat en het is topspul. De Pro4 heeft wat kuren, maar dat is niets wat niet goedkoop gefikst kan worden.

Logic Pro 7, Kontakt 1.5, PhatMatik Pro


Motu 828 MKII

2x Hafler TRM8.1
Super powered monitor. Ik heb lang getwijfeld om deze niet te houden. Pure bliss.

Emagic AMT8

Kurzweil KSP8, analoge I/O exp, RSP8
Super 8-kanaals multiFX met superremote en analoge expansie, compleet met alle KDFX grappen en grollen. Maakt de rest overbodig, dit is echt de shit.

Macbeth M3x
M'n schatje. Zo fijn. Dikke poep.

Macbeth Moroco
Dit is een echt filter.

Macbeth M5
Dit is een echte synth. Doe jezelf een plezier, dump je mokkel en besteed je geld hier aan. Krijg je geen spijt van. Nummer 3. Synthhistorie. Hier ga ik wel een potje over janken als ie weg is.

Lassence u-Ventury, rackbeugel, koffer
Veel over te doen geweest, maar uiteindelijk een hele fijne grijzige synth, noise en modulatietool. Gekkenhuis samen met de Macbethfamilie.

Kenton Pro4
Heb je nodig. Wel even laten servicen, slecht geheugen en kanaal 1 heeft een rotte tunepot.

Diverse racks, dozen (multi) kabels
Koop er een heel groot mengpaneel bij en knoop alles 4x aan elkaar. Snakes, midi, gebalanceerd in alle maten. Een paar hele dikke racks waar je alles keurig in kan opbergen. Patchkabels. Oja, ook nog een paar Neutrik patchbays.


En dan de prijs. 12.000 euri voor alles. Erg veel onderhandelen ga ik niet, nogmaals, dan flikker ik alles op zolder neer en ga ik wel wat overuren maken. Over een jaar of 5 ga ik toch weer beginnen :P Maar als we het vlot regelen buig ik wel een beetje...
 
Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Computer apparatuur verwijderd. Zie marktplaats FAQ
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top