platentas gevonden!!

Origineel geplaatst door matoi
Heb de tas aangemeld bij gevonden voorwerpen amsterdam. Nu maar afwachten..

Bestaat er nog een regeling dat als de eigenaar zich binnen een jaar niet komt melden jij aanspraak mag doen aangezien jij rechtmatige vinder bent ofzo? :)
 
respect @ matoi voor het proberen te achterhalen van de eigenaar van de platentas. Ik ben zelf ook dj en ik zou helemaal in de stress schieten als ik mijn platentas/ceedeemap zou kwijtraken. Ik zou het heel erg waarderen als diegene die mijn tas/map vindt, een hoop moeite zou ondernemen om de eigenaar te vinden.
 
Re: platentas gevonden!!

Origineel geplaatst door matoi
Ik heb een platentas met zo'n uitschuif handvat gevonden!! Hij stond bij mij voor de deur op straat, doorregende hoezen, een erg trieste aanblik..Als ie miscchien wel van jou is, omschrijf 'm en noem een paar platen die er in zaten (zodat niet zomaar iemand 'm opeist) m'n email adres is matthieudewit@hotmail.com.

verder iemand nog tips voor forums waar ik dit bericht kan plaatsen?? Of iemand iets gehoord over een dj die z'n koffer kwijt is.

Ik post het ook even op KraakPiep ..
 
Origineel geplaatst door m.u.f.f
zeker met zijn wause kop na zijn draaiuurtje ergens terecht gekomen, niet kunnen vinden, bellen en vervolgens tas vergeten mee te nemen :D

Laat iig ff weten hoe dat ding daar terecht gekomen is.


De tas stond op straat te verregenen! Ben nu de inhoud een beetje aan het checken en vreemd genoeg zijn heel platen behoorlijk zwaar bekrast..? Te zwaar bekrast om te draaien zegmaar.

Aan mikula: Bestaat er nog een regeling dat als de eigenaar zich binnen een jaar niet komt melden jij aanspraak mag doen aangezien jij rechtmatige vinder bent ofzo?

Idd, als de eigenaar zich niet meld wordt ik na een jaar eigenaar. Dat zou cool zijn ware het niet dat de meeste platen ruk zijn inmo.. De tas is wel mooi trouwens. But still, ik wil natuurlijk dat ie bij de eigenaar terug komt, platen kwijt lijkt me een verschrikking! Ik heb er daarom wel enigzin vertrouwen in dat ie opgeeist wordt. Als je je platen kwijt bent ga je alles proberen toch? Ook naar gevonden voorwerpen lijkt mij.
 
Strakke actie Matoi, dat je er werk van maakt. En ik vind het ook mooi om te zien dat mensen stukken posten uit het wetboek, sites om het te posten etc.. :okdan:
Heb zelf verder weinig toe te voegen, maar ben benieuwd hoe het afloopt.
 
Origineel geplaatst door matoi
vreemd genoeg zijn heel platen behoorlijk zwaar bekrast..? Te zwaar bekrast om te draaien zegmaar.

zoals ik al zei.. die tas is gewoon gejat, en waarschijnlijk gejat voor de lol anders bekras je platen niet na afloop..

t kan natuurlijk ook nog zo zijn dat de dj een slechte avond had en boos zn platen heeft bekrast en gedumpt maar dat lijkt me sterk 8o)
 
vreemd cassie 6 was pas ook een paltenkoffer kwijt maar dat wqas in de states dus dat zal hem neit zijn .. althans hoe zwaar zijn de platen bekrast ? alleen af en toe een kraakje of echt gaar ?
 
Meerdere platen waarrbij er zoveel krassen op zitten dat het gewoon te veel kraakt, als een heeeele oude plaat zeg maar. Daarbij is het ook zo dat buiten dat de hoezen verregend zijn, ze toch ook wel erg kapot zijn, bijna nooit binnenhoezen, alle platen in de verkeerde hoes..heel vreemd.
 
Origineel geplaatst door m.u.f.f
zeker met zijn wause kop na zijn draaiuurtje ergens terecht gekomen, niet kunnen vinden, bellen en vervolgens tas vergeten mee te nemen :D

Laat iig ff weten hoe dat ding daar terecht gekomen is.

Is mij ook een keer overkomen. Gedraaid in m´n woonplaats, na de gig lopend op weg naar huis met 2 vrienden. FF stoppen om n jointje te bouwen, daarna weer verder gegaan, maar zonder platentas.

Na 10 minuten kwam ik erachter. Natuurlijk meteen terug gegaan. Stonden er 2 studenten over m´n tas gebogen. Waren opzich nette lui, kreeg m´n tas weer van ze terug. Moest alleen wel eerst enkele items opnoemen die erin zaten om te bewijzen dat t daadwerkelijk mijn tas was.
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE


t kan natuurlijk ook nog zo zijn dat de dj een slechte avond had en boos zn platen heeft bekrast en gedumpt maar dat lijkt me sterk 8o)

misschien was het wel dat vriendje van Lily Allen, wiens platen onbruikbaar worden na zorgvuldig bekrassen :D http://www.youtube.com/watch?v=D_jjuCfdksQ

leuk zo'n zoek actie, matoi. pet af!
 
wat kan je mind toch kloten met je...

ik lees nu elke keer "placentas gevonden", en click um automatisch aan...

brrrr....:duivels:

vriend van me heeft ooit een keer een professionele fotocamera + lenzen gevonden op de plee langs een snelweg in frankrijk. Mee langs de politie, naam opgegeven voor het geval iemand hem miste, en nooit meer iets van gehoord. Is toch best lekker... Stel je voor ... Je gaat naar de plee en ziet daar een MS20 staan die iemand even heeft neergezet tijdens het plassen en daarna is vergeten mee te nemen... nja.. blijven dromen, en veel weecees uitsjekken.
 
De gozer die zegt 'm gevonden te hebben, heeft 'm gestolen. Hij kwam erachter dat deze tas van -toch wel- een van z'n helden was. En spijt kreeg.
Zodoende...

Un rel?
 
Wist je dat er op bijv een vliegveld enorm veel laptops, mobiele telefoons en andere kostbare zaken nooit worden opgehaald en uiteindelijk maar verkocht worden. De eigenaren denken vaak, ow die wordt toch niet teruggebracht en gaan er niet achteraan. Maar ja er zijn dus mensen die een gevonden laptop terugbrengen. Zou het zelf ook wel doen. Ook al was het een minimoog.
In iedergeval ff navragen of er iemand naar opzoek is. Wel zo netjes. Je moet je ff bedenken hoe het zou zijn al jij iets kwijt bent en hoe blij je zou zijn met een eerlijke vinder.
 
Back
Top