Soundtracs solitaire

tja in dat geval haak ik af en wens ik mensen als Tactic een hoop plezier met zo'n afgeragte grafbak..

Als je met definitie van 'mensen als Tactic' bedoelt : Mensen die hun apparatuur als gereedschap zien in plaats van apparaten om bezoek op je kamertje onder de indruk te laten zijn , of als status symbolen ben ik het 100% met je eens. ;)
 
Stoer doen,hahah met een plastieken tafel ? stoer doen kan je als je een tafel hebt waarop elk kanaal een Program meter opzit zoals de RTW's niet met een paar ledjes,ofwel...

Kijs is naar die Harrison die te koop staat op 2dehands.be.

ik ken die kerel, in de middelsectie is er een hele groep met draaiknoppen,die namelijk gemotoriseert zijn,das pas stoer...

....de prijs is nog stoerder....:D
 
haha jezus .. wie heeft t hier nu over stoer doen?

kennelijk denken jullie er alleen maar aan om een grote dure tafel in huis te halen om ''stoer'' te doen..
met iets wat je goedkoop 2e hands kon scoren en dan de indruk wekken dat je een tafel heb gekocht voor 30.000
tis voor mij meer dat ik niet zo'n depri kadaver op mn slaapkamer hoef..

jullie zitten hier die ene gozert zo af te kraken die komt opscheppen over zn tafel.. kennelijk zijn jullie gewoon precies zo..
vallen nu gelijk door de mand, want tis ook wel duidelijk waarom jullie m lopen af te zeiken.. kennelijk zijn jullie gewoon jaloers op die grafbak 8o)

ohja.. en de zogenaamde ''status symbolen'' hebben voor mij geen enkele waarde als ze er zo opgegraven uit zien
als je iets koopt puur als status symbool gaat t er toch om dat je er met plezier naar kan kijken?
of kopen jullie dan zo'n opgegraven bak zodat je stoer kan doen van: JA IK HEB ER EEN!! EN JIJ NIET!!
en er niet bij zeggen dat zelfs personeel van de VAM zich nog zouden rot lachen als ze t exemplaar zouden zien
 
Ik moet ergens nog steeds lachen, over iets wat me vroeger gebeurde.
Kwam een track masteren begin 90 bij een erkende studio.
De enigneer destijds vroeg me op welke dikke tafel ik de track had afgemixt, en wat voor outboard.
Ik was verbaasd over die vraag want het was een cheapass peavy zonder outboard, gebruikte nooit comps alleen slechte preamps van de tafel en de eq.
Daarna op tape opgenomen.
 
mannen met grote auto's hebben een klein......
maar eh hoe zit dat met grote mengtafels? :confused:

Uiteindelijk gaat het toch om de kok en niet om de keuken
 
Origineel geplaatst door Baseman
mannen met grote auto's hebben een klein......
maar eh hoe zit dat met grote mengtafels? :confused:

Uiteindelijk gaat het toch om de kok en niet om de keuken

ehm tja.. mannen met grote mengtafels zullen wel geen grote autos hebben dan he :D

maar jah.. nu zijn we wel een beetje flauw bezig.. ik geloof direct dat zo'n grote dure tafel wel wat toevoegt
maar tis net wat je zegt.. uiteindelijk gaat t om de kok, en als ik in een andere thread zie dat Tactic t raar vind als iemand vraagt welke mixers geschikt zijn als je veel wil oversturen, heb ik t idee dat hij geen goeie kok kan zijn :)
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
omdat ik t geen gezicht vind zo'n grijze grauwe bak .. zeker als ie er een beetje afgeragt uitziet..
vond dat exemplaar op marktplaats er echt viezig uit zien.. zo'n ding hoef ik niet op mn kamer

btw.. als je goed leest heb ik t over t exemplaar op marktplaats.. niet over de solitaire zelf..
als ie nieuw zou zijn zou die ervast beter uitzien (hoop ik)

't gaat niet om hoe iets er uit ziet! Het gaat om sound!
Denk jij, dat als je nummers uitkomen op vinyl of cd het de massa wat kan schelen op wat voor tafel jij het gemixt hebt?
 
Origineel geplaatst door virkaz
't gaat niet om hoe iets er uit ziet! Het gaat om sound!
Denk jij, dat als je nummers uitkomen op vinyl of cd het de massa wat kan schelen op wat voor tafel jij het gemixt hebt?

daar ben ik t deels wel met je over eens.. maar muziek maken doe toch om te beginnen voor jezelf (ik tenmisnte wel)
als je dan de hele tijd tegen zo'n grote verkleurde en afgeragte mengert moet aan kijken lijkt dat mij gewoon deprimerend.. als ik dan toch persee een grote tafel zou moeten kopen en ik heb de keuze tussen een verkleurde en afgeragte solitaire of een ghost / gs3 / topaz die er nog wel netjes uit zien zou ik gewoon eerder voor de laatste opties gaan (zoals ik eerder al zei).. maar goed had ik die opmerking maar nooit geplaatst 8D
 
en als ik in een andere thread zie dat Tactic t raar vind als iemand vraagt welke mixers geschikt zijn als je veel wil oversturen, heb ik t idee dat hij geen goeie kok kan zijn

Moet ik dit pikken? Het lijkt me op zijn minst fatsoenlijk dat je dit bericht aanpast.
 
waarom? het waren toch je eigen woorden dat je dat een rare vraag vond?

of voelt meneer ''de pro'' die dure grote tafels nodig heeft zich nu een beetje belachelijk gemaakt nu blijkt dat ie soms t verschil tussen behringer en duurdere merken amper weet te onderscheiden qua kunnen en met rare argumenten kwam aanzetten..

Tja had ook wel een linkje naar de topic willen plaatsen.. t ging mij er alleen ff om dat ik die houding hier van sommige mensen een beetje irritant vind.. beweren dat ze grote dure dingen nodig hebben terwijl ze er volgens mij niet eens zoveel meer uit zouden halen als budget mackies / soundcrafts of behringers :)

maar goed, dat je je nu op je pik voelt getrapt zegt genoeg lijkt me..
 
of voelt meneer ''de pro'' die dure grote tafels nodig heeft zich nu een beetje belachelijk gemaakt nu blijkt dat ie soms t verschil tussen behringer en duurdere merken amper weet te onderscheiden qua kunnen en met rare argumenten kwam aanzetten..

Wat flik jij mij nou? Ik ben met stomheid geslagen. Waar haal jij die onzin vandaan? Waar ben jij op uit? En een beetje gaan dreigen met een link naar een topic, echt te kinderachtig voor woorden.
Ik zou je graag nog een keer het verhaal over headroom uit willen leggen, want de manier waarop ik het eerder geprobeerd heb begrijp je blijkbaar niet.

De discussie gaat erom dat jij liever een mixer hebt die mooi uitziet, maar dat anderen (waaronder ik ) zeggen dat die mixer van 3000, zijn geld dubbel en dwars waard is omdat het een goed klinkende tafel is, en voor dat geld echt een koopje is.

Nu wordt opeens mijn professionaliteit erbij gehaald, en het feit dat ik blijkbaar niet met apparatuur om kan gaan? Waar haal jij vandaan dat ik een grote tafel nodig heb? En vooral ; waar heb ik dit allemaal aan te danken?
 
Origineel geplaatst door Tactic
waar heb ik dit allemaal aan te danken?

vanaf mn eerste post in deze topic leg jij mij al woorden in de mond :)

en dat over headroom mag je me uitleggen in die andere thread..

leg mij nog maar eens uit waarom headroom niet heilig is volgens jou op een mixer waarbij je veel gains ver open heb staan, maar goed doe dat dan wel ff in die andere thread zodat we daar de draad weer kunnen op pakken :)
 
Niet voordat jij je posts aanpast. Jij beledigd mij ipv een gezonde discussie aan te gaan. Zodra jij normaal reageerd, wil ik nog wel eens in discussie gaan.
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
haha jezus .. wie heeft t hier nu over stoer doen?

jullie zitten hier die ene gozert zo af te kraken die komt opscheppen over zn tafel.. kennelijk zijn jullie gewoon precies zo..
vallen nu gelijk door de mand, want tis ook wel duidelijk waarom jullie m lopen af te zeiken.. kennelijk zijn jullie gewoon jaloers op die grafbak 8o)

ohja.. en de zogenaamde ''status symbolen'' hebben voor mij geen enkele waarde als ze er zo opgegraven uit zien
als je iets koopt puur als status symbool gaat t er toch om dat je er met plezier naar kan kijken?
of kopen jullie dan zo'n opgegraven bak zodat je stoer kan doen van: JA IK HEB ER EEN!! EN JIJ NIET!!
en er niet bij zeggen dat zelfs personeel van de VAM zich nog zouden rot lachen als ze t exemplaar zouden zien

Hahaha.. jaloers! als ik een Jade wil koop ik hem gewoon nieuw,want ik kan het.

En inderdaad als ik AMS1580 koop of dure aude lexicons of weet ik veel,dan is het inderdaad in eerste instantie om naar te kijken ! Ik heb een powercore met fijne VSS reverbs ,alle sony plugs, 4x scope 15 DSP cards met alle optioneele plugs,maar ja daar is niets mooi aan te zien,alemaal virtueel,dus is het fijn om in de studio een paar classy toestellen te hebben om de virtueele ruimte op te vullen...
 
Het maakt mij niet zo gek veel uit, maar het zegt misschien wel iets over de omstandigheden waaronder hij is opgeslagen en gebruikt.

Als ik zeker weet dat de binnenkant net zo goed is als een optisch schone tafel, kalefater ik hem zelf wel een beetje op aan de buitenkant. Geluid zie je niet, tenzij je bepaalde middelen tot je neemt.
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
Hahaha.. jaloers! als ik een Jade wil koop ik hem gewoon nieuw,want ik kan het.

ik vindt t een beetje raar dat 2 mensen met elkaar de strijd aan gaan wie de mooiste mengert heeft of kan kopen..

volgens mij zijn jullie trouwens allebei belgen? zal t daar wel aan liggen 8o)

Origineel geplaatst door HEXAGON
:dubbel:



What! dus alle faders bewegen als een robot?,verdomme alleen daarvan al krijg ik een erectie!

indien het zo is heb je big deal gedaan.thumbs up!

Hmm,kheb wel liever de Jade,die heeft echt een pro look

Deze, met die nogal opvallende plastic behuizing ,is zo van 'willen maar niet kunnen' :L

typisch voorbeeld van iemand die echt alleen voor een pro look gaat.. wat dat betreft had ik mn eerdere opmerking naar tactic beter naar jou kunnen plaatsen :)

Origineel geplaatst door HEXAGON
Stoer doen,hahah met een plastieken tafel ? stoer doen kan je als je een tafel hebt waarop elk kanaal een Program meter opzit zoals de RTW's niet met een paar ledjes,ofwel...

Kijs is naar die Harrison die te koop staat op 2dehands.be.

ik ken die kerel, in de middelsectie is er een hele groep met draaiknoppen,die namelijk gemotoriseert zijn,das pas stoer...

....de prijs is nog stoerder....:D

:Z

misschien kun je famsynth eens uitnodigen als je jade heb .. wordt vast erg gezellig met jullie 2 :)
 
Origineel geplaatst door Tactic
Niet voordat jij je posts aanpast. Jij beledigd mij ipv een gezonde discussie aan te gaan. Zodra jij normaal reageerd, wil ik nog wel eens in discussie gaan.

kennelijk wil je liever niet in discussie gaan want je weet best dat ik mn posts niet zal aanpassen :)
en ik heb meer dan fatsoenlijk gereageerd of wil je soms een bloemetje thuis gestuurd krijgen?

maar goed... t was weer gezellig heren :Z

ik ga maar weer eens muziek maken ipv dit gezeur te lezen en er op te reageren
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
Hahaha.. jaloers! als ik een Jade wil koop ik hem gewoon nieuw,want ik kan het.

En inderdaad als ik AMS1580 koop of dure aude lexicons of weet ik veel,dan is het inderdaad in eerste instantie om naar te kijken ! Ik heb een powercore met fijne VSS reverbs ,alle sony plugs, 4x scope 15 DSP cards met alle optioneele plugs,maar ja daar is niets mooi aan te zien,alemaal virtueel,dus is het fijn om in de studio een paar classy toestellen te hebben om de virtueele ruimte op te vullen...

Je was vroeger zeker de beste voetballer van je dorp :D
 
Origineel geplaatst door trash
Je was vroeger zeker de beste voetballer van je dorp :D

Nee,maar wel degene die al gedurende die voorbije18 jaar zowat alles in zen poten heeft gehad,of in zen bezit heeft gehad,en erover kan meespreken...

Niet zoals de jeud van nu die op internet wat gaat snuffelen en dan denkt of zegt dat hij al het toestel gebruikt heeft...
 
Back
Top