water over me mixer! help

Wat je ook doet, geef de eerste week of zo niet toe aan de drang om het ding in te schakelen om te kijken of alles nog werkt.

De meeste natgeworden electronica gaat kapot aan het feit dat de gebruikers snel nog even willen checken of alles nog werkt en dan de boel kort sluiten.

Dus als de lust je bekruipt ga dan 3 meter van de muur staan, buig je hoofd een beetje voorover en loop zo hard als je kan 4 meter vooruit, dan gaat dat gevoel onmiddellijk voorbij.



:stupid :stupid :stupid :stupid :D :D :D :D :D :D

groeten,

Erwin.
 
Origineel geplaatst door Grooveboy
ok, laat hem een week met rust,... open maken ga ik zeker niet doen, want die onderdelen uit elkaar halen... dan ken je me nog niet haha, je zult zien dat het dan niets meer word, vet a-technisch....

lekker verstandig! Heb je wel eens een nokia mobiel van de binnenkant gezien als het water is opgedroogd? Alles wit uitgeslagen. Waarom zou je die mixer niet openschroeven. Dat haal je toch geen onderdelen uit elkaar? Ik snap het gewoon niet. :stupid
 
Origineel geplaatst door sander
lekker verstandig! Heb je wel eens een nokia mobiel van de binnenkant gezien als het water is opgedroogd?

Mobiel is ook een ander apparaat dan een mengpaneel heh...

Anyways NOOIT metaal in de magnetron plaatsen ! Kan vonken als reactie geven door de warmte en de straling... En het is ook niet echt voor je knopjes geschikt ofzo...
 
er is dan wel een hele vaas water (wat overigens echt wel schoon was... had t nog zien staan) overheen gegaan, maar weet vrijwel zeker dat het niet helemaal in de mixer is gelopen.... lag een flinke plas om de mixer heen namelijk en
het viel eroverheen, (met de stekker erin... maar stond niet aan of op standby). heb gelijk de stekker eruit getrokken... dat ding op zijn kop gehouden.,.. paar druppels liepen eruit... daarna droog gedept aan de buiten kant... toen op een bed op zijn kop gelegd... tot er echt geen druppels meer uit kwamen lopen. alleen vochtig rond de draaiknopjes... maar dat kreeg ik niet weg met op zijn kop hangen,.. toen nog even latn staan en bij de verwarming gezet..

..denk dat t misschien nog wel mee valt... hij staat gewoon lekker te drogen nu...

de mixer is een gesloten metalen bak, daar ga ik zoiezo niet een liter water in gieten, want denk dat ik dan een nieuwe vaas creeer...

ik ga m niet openmaken en niet fohnen... ben bang meer schade aan te richten dan er is... ga hem wel een week niet gebruiken, afwachten maar! heb niet meer gekeken of ie beschadigd was door de klap van de vaas op de mixer(glas)
maar de vaas was nog heel .... gelukkig maar, sonde van de vaas haha!

bedankt voor de reacties en ik denk zeker dat fohnen en openhalen en dat litertje water wel eens kan helpen, maar
niet in mijn geval,... heb namelijk sterk het vermoede dat er niet super veel in gelopen is.
 
en en?

jep, werkt nog perfect ! :D :koffie:
 
ja joh, gooi er vooral een kopje koffie overheen.
maaruuuhhh. Phew... ik vind het fijn voor je. Was het een spannende week?
 
Origineel geplaatst door sander
ja heh, het maakt ook echt uit wat de funktie van de electronica is. :stupid

uuh ja... dat maakt uit!!!
 
lekker belangrijk: t werkt tenminste nog, gewoon goed drogen en echt jezelf inhouden m niet te testen,
wat overigens wel eens moeilijk was, want na een paar uur ziet ie er aan de buitenkant natuurlijk al weer lekker
droog uit..... ff een week een andere hobbie zoeken,... bespaart kosten :D

en ach , door dat incident word ie ook weer een keer goed schoon ;) ziet er weer uit als nieuw haha 8o)
 
bamboe ;) niet kapot te krijgen
 
Origineel geplaatst door Grooveboy
lekker belangrijk: door dat incident word ie ook weer een keer goed schoon ;) ziet er weer uit als nieuw haha 8o)

Kijk aan. Ik heb zonet 3 liter water over mijn Virus TI getyft. Hopelijk kan ik mij 1 week
inhouden :D
 
Laatst gewijzigd:
zeepzop erbij ;) succes!!!!
 
Origineel geplaatst door koekebakker
Kijk aan. Ik heb zonet 3 liter water over mijn Virus TI getyft. Hopelijk kan ik mij 1 week
inhouden :D

Het is volgens mij niet de bedoeling om hier een trend van te maken. :dubbel:
 
ahh damn net nieuw toetsenbord gaat er koffie overheen ARG, this thread dooms us!!
 
:erm: eerder een beetje... 'apart'...

Wie neemt er dan ook z'n 909 mee naar de plee?? :bekdicht: en vooral ook: WAAROM?
 
Back
Top