Renoise-->BCR2000 (<--Keyboard) Probleem!!!

Youri

Nieuwkomer
Lid sinds
27 september 2006
Berichten
4
Locatie
Breda
Hallo,

Ben geen beginner wat werken met renoise betreft. Alleen wel wat betreft MIDI. Doe al jaren mn ding met renoise, ben echt zwaar verslaafd! Echter heb ik alleen renoise icm VST's (+effecten) gebruikt.

Heb een Behringer BCR2000 Rotary gekocht. Alleen de handleiding is niet duidelijk genoeg. Heb heel wat tijd zitten pielen om bepaalde VST's (Vanguard) e.d. te koppelen aan deze MIDI controller. Heb er duidelijk geen verstand van.

Weet iemand een duidelijke omschrijving van de stappen die ik moet doen om de encoders toe te wijzen aan functies van VST's/renoise??? Ik wil bijvoorbeeld de encoders koppelen aan vanguard. Dat ik bijvoorbeeld de fliterknoppen aan de knoppen op de BCR2000 koppel. Dit lukt me gewoonweg niet, wordt er gek van!!!

En dan nog een ding. Ik wil mijn keyboard aansluiten op de midi controller. Ook daar ben ik een beginner in. Wil graag weten hoe de routing ingesteld moet worden. Ben hier dus nog niet eens mee begonnen, wil namelijk eerst dat de BCR2000 het goed doet in Renoise...

WIe o Wie kan helpen aan een paar (simpele) stappen om mijn BCR2000 in te stellen in renoise?? Waar moet ik beginnen én eindigen??

Alvast zeer bedankt voor die held die mij kan helpen!!!

MVG

Youri
 
Back
Top