CakeWalk of hardware... of beiden?

Tauri

Nieuwkomer
Lid sinds
12 september 2006
Berichten
1
Locatie
Koekelare (Belgie - West Vlaanderen)
Hey, ik ben een leek als het aankomt op het maken van eigen sounds... met fruityloops ben ik er wel es in geslaagd, maar de song klinkt niet echt 'vet'.... Ik zou graag es vernemen, uit jullie ervaring dan, wat ik het best zou kunnen aanschaffen....

Schijnbaar is Cakewalk goed, maar is die dan zo goed dat je er veel kanten mee uitkan zoals Trance maken, usb-controllers inpluggen, vst plugin ondersteund (dat wel, maar alle vst-plugins?) of is dit programma niet zo goed als dat men beweert?

Ik heb echt wa informatie nodig wat er het best is om trance te maken (mellow, melodic of hard-trance)

Can someone help me

PS. Ik weet dat deze tread al meerdere keren is gestart maar door die extra vraagjes dan maar een nieuwe tread?

Greetzzzzzzzz
 
hard- OF software moet je zelf bepalen...software is makkelijker 'te testen' zonder investering : download Ableton Live Demo + wat gratis VST's en je bent vertrokken. Qua toewijzing van parameters aan USB controllers vind ik dit ook het eenvoudigste pakket (een knop toewijzen kost je 3 muisclicks).

Trance ? hang er dan nog een Virus aan en je hebt gelijk wat hardware staan...maar dat kost natuurlijk wel geld

dus, Ableton en Trancen maar...je ziet dan vanzelf wel wat je eigenlijk nog nodig hebt.

en -heel bizar- ondanks 't feit dat ik het hélemaal niet met Trance heb, vind ik het niet zo moeilijk om je desondanks een antwoord te sturen...bij de meesten laat je het woordje Trance beter niet vallen hoor als je hulp wil ;-)
 
Re: CakeWalk of hardware... of beiden?

Origineel geplaatst door Tauri
Hey, ik ben een leek als het aankomt op het maken van eigen sounds... met fruityloops ben ik er wel es in geslaagd, maar de song klinkt niet echt 'vet'....
Het klinkt niet vet omdat je het hoogstwaarschijnlijk niet gemasterd hebt.