[mnml] jerzz - Vgemn

Goed vaag...heerlijk:)
 
Hoi,


De vage versie vonnik een stuk leuker dan de dans uitvoering (wat klinkt dat raar trouwens)....
Klanken zijn daar een stuk mooier in verwerkt.

grtz Bruce
 
Ik geef je helemaal gelijk wat betreft het feit dat de vage versie rielekster is. Desondanx waren er mensen die een dansversie wilden, vandaar dat ik die ook maar ff gemaakt heb ;)

Tnx voor je feed btw!
 
Ik houd ook meer van dat vage gedoe.
Dans versie is mij te vrolijk op een of andere manier.....sorry:biertje:
 
De minimale versie is zeker zeer goed. Heerlijk donker, vaag en minimaal. De dans versie vind ik ook goed, maar toch iets minder. Die mist het donkere gevoel een beetje, hoewel ik zeker een huppeltje zou maken op de dansvloer als deze 'plaat' voorbij komt.

Gewoon even uit nieuwsgierigheid, is er wel eens wat van jouw muziek uitgebracht? Ik vind een hoop van jouw tracks namelijk van zeer goeie kwaliteit!
 
klinkt als een traag sluipend basmonster
lekker organisch en desorienterend

de bit-reduced klankjes komen goed uit tegen dat 'bastapijt'
ben niet zo weg van die (lompe) beat op het einde, klinkt een beetje als een verplicht nummertje

grappig einde ook, nice 1!
 



Gewoon even uit nieuwsgierigheid, is er wel eens wat van jouw muziek uitgebracht? Ik vind een hoop van jouw tracks namelijk van zeer goeie kwaliteit! [/B]


Dank je voor het compliment. Nee ik heb nog nooit een geschikt label gevonden die iets van mij wilden releasen. Ondertussen blijf ik gewoon lekker doorgaan en heb er zo`n vermoeden van dat `mijn tijd`echt wel zal gaan komen.

J

..............
 
die tikjes in die bas zo nu en dan... die klinken net te digitaal ofzo, alsof de samples afgekapt worden.. ik zou ze er proberen uit te halen

verder vind ik het wel een lekker dark en space trackie
 
Back
Top