• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Digisound Modulaire Synthesizer te koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
29 februari 2004
Berichten
4.476
Ik zit er over te denken mijn digisound 80 te verkopen...Een leuke aanvulling op een minijack systeem of een supervette filterbank!!
Het systeem heeft de volgende modules:

3 x VCO met pwm,uitgangen voor elke golvorm,6 in totaal,pwm in,fm in,3 x sync(hard +,soft + en -)
1 x VCLFO zelfde mogelijkheden als de vco's alleen als lfo uitgevoerd..

1 X VC Mixer met panning,4 in 2 uit met cv input per kanaal en voor de panning

1 X Processor inverters,lag module,buffers met multiples

1 X VCLPF low pass filter met cv in voor de resonantie,mixer en 2cv inputs

1 x VCBPF bandpassfilter met cv in voor de resonantie etc..

1 X VCHPF Highpassfilter,zelfde mogelijkheden als de andere filters

1 x VCFSF Phase shift filter dezelfde mogelijkheden,dus cv resonantie,cut off,modulatie,cv in etc..

1 x VCES envelope shaper met voor elke parameter een cv input,inverter en trigger delay:
dus attack,decay,sustain release hebben een cv input!

1 x Dual VCA met log. en lin. input en ac en dc input..veel mogelijkheden!!Npormaal en inv. out

1 X Noise,Sample/Hold met ext. int. triggermogelijkheid white ,pink noise en lf noise!!

1 x Voeding met extra regelbare voeding voor vaste voltages,offset etc..

1 X Toetsenbord met portamento en octave switch

Deze modulair is gebaseerd op cem chips en heeft een hele goede sound.
Filters: cem 3320
VCO's: cem 3340
VCA's: cem 3330
Alle schemas zitten erbij,wat patchkabels en wat reserve cem's o.a 3340 en 3320.
De synth werkt helemaal,het toetsenbord gebruik ik niet maar het zit er wel bij..
Er zijn hier en daar wat krakende pots maar het valt erg mee,de contacten zijn onlangs schoongemaakt en de vco's afgesteld.
Ik dacht aan een euro of 1000 maar ben ook wel geinteresseerd in een leuke ruil..


:okdan: :okdan:

Voor de duidelijkheid,het gaat om de zwarte modules!De middelste kast met zilveren frontplaat hoort er niet bij!
 

Attachments

  • d80-1.jpg
    d80-1.jpg
    92 KB · Bekeken: 107
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top