StarWars Tracks

Origineel geplaatst door VanHeckis
nou zeg deze draad verdient wel wat meer aandacht hoor. er is zoveel te doen met de star wars muziek

hier is mijn 2e inzending ... een star wars medley van de opening titles - nog een deuntje waarvan ik niet weet hoe die heet - en prinses leia's theme.

sommige mensen in mijn orkestje spelen valse noten. dat komt door de korte repetitietijden :dubbel:


UNFINISHED STAR WARS MEMORIES



P.S. leuke solootjes trouwens sioux

Tjonge!
Erg knap van je vanheckis!!

:kroon:

Helaas heb ik weinig met de Starwars sound tracks (wel de film zelf) anders zou ik ook wat posten. Maar de drive om het nummer machtig te maken ontbreekt helaas.

gegroet:)
 
zeker de moeite waard om op te zoeken, Walkmen - Fortress en check youtube op "dj vader" ( je ziet het zelf wel hehe )
 
Prachtig vanheckis !!
Even een vraagje. Waar komt die prachtige fluit vandaan die rond de 3 minuten erin komt?
Zeg alsjeblieft dat ie niet uit je CS-80 komt, want die kan ik nooit betalen :(

Verder werkelijk prachtig. Zou hem graag een keertje helemaal zuiver horen, want zoals je zelf al zei zijn de orkestleden niet allemaal even zuiver.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door renepela
Prachtig vanheckis !!
Even een vraagje. Waar komt die prachtige fluit vandaan die rond de 3 minuten erin komt?
Zeg alsjeblieft dat ie niet uit je CS-80 komt, want die kan ik nooit betalen :(

Verder werkelijk prachtig. Zou hem graag een keertje helemaal zuiver horen, want zoals je zelf al zei zijn de orkestleden niet allemaal even zuiver.

nee hoor dat is gewoon een gesampelde dwarsfluit.

die krijg je zo echt niet uiit een CS80 ben maar niet bang.
 
Gelukkig. Een keertje niet de CS-80. En zeg nou niet dat ie uit de vienna symphonic orchestra library komt, want die is bijna net zo duur ;)

Uit welke sample library komt die fluit, want zou hem ook wel willen hebben. Zoek al een tijdje naar een goede fluit, maar die meeste samples die ik van dwarsfluiten heb hebben zo'n rare harde aanzet.

Is het heel toevallig een sample die ik ergens kan downloaden?
 
Origineel geplaatst door VanHeckis
nou zeg deze draad verdient wel wat meer aandacht hoor. er is zoveel te doen met de star wars muziek

hier is mijn 2e inzending ... een star wars medley van de opening titles - nog een deuntje waarvan ik niet weet hoe die heet - en prinses leia's theme.

sommige mensen in mijn orkestje spelen valse noten. dat komt door de korte repetitietijden :dubbel:


UNFINISHED STAR WARS MEMORIES



P.S. leuke solootjes trouwens sioux

wauw dit is echt kippevelwerk Van Heckis, ik bespeur wat CS sounds heerlijk ;)
 
Tof gemaakt hoor Sioux en VanHeckis.

Ik wacht met smart op Imperial March:D
 
Rottig is dat he......het weerhoud je ervan om lekker met muziek maken bezig te zijn.

Ik wacht geduldig af.
 
Origineel geplaatst door renepela
Gelukkig. Een keertje niet de CS-80. En zeg nou niet dat ie uit de vienna symphonic orchestra library komt, want die is bijna net zo duur ;)

Uit welke sample library komt die fluit, want zou hem ook wel willen hebben. Zoek al een tijdje naar een goede fluit, maar die meeste samples die ik van dwarsfluiten heb hebben zo'n rare harde aanzet.

Is het heel toevallig een sample die ik ergens kan downloaden?

garritan personal orchestra
 
Star Wars - Sioux
Mooi gebruik van gated geluiden en een erg mooie solo.

Duel of the Fates - Vanheckis
Ik had natuurlijk jouw CS-80 verwacht maar die blazers en strijkers uit GPO zijn dus ook niet slecht (en vooral goedkoper dan een CS-80 ;) )

Cantina - Sioux
Whoohaa, deze versie is mijlenver beter dan het origineel. In de film vond ik dit een irritant melodietje maar nu is dit een erg mooi, swingend nummer geworden met mooie, 'klassieke' synthgeluiden.

Unfinished Star Wars Memories
Heel mooie en ingetogen uitvoering. Erg mooi Vangelis sfeertje, zeker met de CS-80.

Imperial March - Sioux
Huh, doet Jean-Michel Jarre ook al mee aan deze thread? Best wel een 'zware' brok om te beluisteren, de Laserharp sound neemt wel veel 'ruimte' in.

Ik heb alvast 'Cantina' en 'Unfinished Star Wars Memories' aan mijn playlist toegevoegd. :okdan:

May the Force be with you.
 
Re: Imperial March

Re: Imperial March

Origineel geplaatst door Sioux
Nou daar is ie dan hoor. The Imperial March:

http://www.synth.nl/mp3/Imperial.mp3

Veel plezier ermee weer.

Groeten Sioux

Wow....kippevel hier.

Die lead is echt duister:duivels:
 
Origineel geplaatst door Hover
[
Imperial March - Sioux
Huh, doet Jean-Michel Jarre ook al mee aan deze thread? Best wel een 'zware' brok om te beluisteren, de Laserharp sound neemt wel veel 'ruimte' in.

May the Force be with you. [/B]

Hehe. Ik had hem even waargenomen, aangezien hij zelf niet meer zo veel zinnigs doet de laatste tijd ;)

En Imperial heb ik bewust een beetje zwaar en duister gemaakt. Denk dat dit wel gelukt is :D

Groeten Sioux
 
Er zitten weer leuke tracks tussen. De imperial march is lekker duister Sioux. Van de cantina song heb je ook zeker wat aardigs gemaakt. Goed bezig :halleluja
 
Back
Top