Nieuw lid

andresound

Nieuwkomer
Lid sinds
8 augustus 2006
Berichten
3
Locatie
Utrecht
Hoi,

ik keek al jaren op dit forum, maar ik woonde in New Zeeland, ben definietief terug in Nederland, en ben lid geworden,

Mijn vader heeft sinds 1960 Synhts verzameld bij elkaar heeft hij er zeker 400 de meeste 2 of 3 keer dubbel, ook ik verzamel al 15 jaar Synths zelf heb ik er 42 en van mijn pa heb ik er pas 60 bijgekregen,

ik zal in de loop der tijd er alles over vertellen, alle dubbele van ons gaan de verkoop in voor vrienden prijsjes,

tot gauw geetingz Andre
 
Welkom op het forum, André. :biertje:

Indrukwekkende aantallen synths, het zijn toch niet alleen Casio's, hè? ;)
 
Re: Nieuw lid

Origineel geplaatst door andresound
Hoi,

ik keek al jaren op dit forum, maar ik woonde in New Zeeland, ben definietief terug in Nederland, en ben lid geworden,

Mijn vader heeft sinds 1960 Synhts verzameld bij elkaar heeft hij er zeker 400 de meeste 2 of 3 keer dubbel, ook ik verzamel al 15 jaar Synths zelf heb ik er 42 en van mijn pa heb ik er pas 60 bijgekregen,

ik zal in de loop der tijd er alles over vertellen, alle dubbele van ons gaan de verkoop in voor vrienden prijsjes,

tot gauw geetingz Andre

Welkom en pats er lekker op los zou ik zeggen :okdan:
Wat is een vriendenprijsje voor 1 van je CS80's?8o)
 
Hoi,

en als je nog ergens een TB-303 en TR-808 over hebt, dan houd ik mij aanbevolen! :D
 
Hoi!

Welkom!

Op www.PrePal.com vind je (voor sommige instrumenten) wel een redelijke prijsindicatie.
Een andere is www.keyboards.de (daar staat ergens ook een preisliste ofzo... gaat je wat zoekwerk kosten.
Verder, check de auctions op eBay voor soortgelijke apparaten, dan weet je ongeveer wat je in huis hebt

-C-
 
Re: Nieuw lid

Origineel geplaatst door andresound
Hoi,

ik keek al jaren op dit forum, maar ik woonde in New Zeeland, ben definietief terug in Nederland, en ben lid geworden,

Mijn vader heeft sinds 1960 Synhts verzameld bij elkaar heeft hij er zeker 400 de meeste 2 of 3 keer dubbel, ook ik verzamel al 15 jaar Synths zelf heb ik er 42 en van mijn pa heb ik er pas 60 bijgekregen,

ik zal in de loop der tijd er alles over vertellen, alle dubbele van ons gaan de verkoop in voor vrienden prijsjes,

tot gauw geetingz Andre


Jeeee, waar laat je al die spullen? Ook daadwerkelijk allemaal aangesloten in een studio ofzo?
Je kan zo een museum beginnen!!!
 
:biertje: Welkom in 't natte, saaie Nederland!
 
:D Eerst foto's zien, dan geloven.. ;)


Of nee, beter: we komen gewoon allemaal gezellig op de thee!! :koffie:
 
Doe maar ruig, 3 CS80's. En je hebt maar 2 handen.... 'k wil je wel matsen en er eentje op komen halen ;)

Welkom op dit forum.
 
Back
Top