Chasing Philippe

vanZr

Stamgast
Lid sinds
26 augustus 2002
Berichten
229
Locatie
Woerden
Vandaag begonnen met wat gefreak met een loopje (wat ik eigenlijk altijd doe), maar dit keer ben ik er eens mee verder gegaan. Het resultaat tot nu toe is het volgende, en ik ben er zelf niet ontevreden mee...

(nieuwe en verbeterde link;)

http://www.pocketzip.herejezus.com/music/vaan_chasing_philippe_preview.mp3 (met grote dank aan pocketzip!)

Affijn, dus nog niet af... duurt ongeveer 3.30 min., moet nog wel e.e.a. aan gebeuren, maar feedback is welkom...

Stijl is acidhouse denk ik.. titel is geinspireerd op een trip in london vorigeweek zondag, alwaar we het nodig vonden om een kat (philippe) te achtervolgen en in te sluiten... 8D
 
Laatst gewijzigd:
Als het downloaden niet lukt... Rechtsboven heb je een box, met wat letters ernaast, die moet je invullen en dan kun je op download klikken. Of is de track gewoon zo slecht? ;)
 
leuke track!:okdan: moet nog wat afgewerkt worden, maar ik kan 'm al waarderen:)

die megaupload is nu inderdaad wel een ongelooflijk irritante site.
doe de andere forummers een plezier en vervang de link in je eerste bericht door een link naar dit :)
(heb er gelijk een mp3 van gemaakt, misschien hebben sommigen problemen met het afspelen van .m4a)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top