werk in progressie plugexpert breekbeat hermix

JTPE

Hiek Suave
Lid sinds
29 juli 2006
Berichten
413
Locatie
nijmegen
in het Engels, maar de link werkt gewoon ;)

http://sisforawesome.com/upload/files/25/forlon - brittle (jonas the plugexpert remix).mp3

what I was working on today, like to hear some opinions on the mix, balance / bass / highs etc :)

This first section has a very light beat, only thing I plan on adding to the beat is some sporadic reverb accents on the claps, + maybe insert some effected claps (delayed, flanged) + the kick needs to bang out harder imo. Also the synth snipbits, are gonna change for sure, was just laying the basics this afternoon. Excusez moi for spamming unfinished stuff :)

grts rico
 
wth is het al maandag 12 uur :D

sorry he maar vind dit niet zo heel veel... Heb er weinig op toe te voegen vind t een irritante mix van geluiden, mix is ook niet echt lekker, niet echt mijn stijl ook. Maarja slechts een mening succes iig.
 
" niet echt mijn stijl ook"

duidelijk

thanks voor het luisteren stevy, inderdaad slechts een mening op het grote internet ;) . Zou je specifieker kunnen zijn wat er mis is met de mix? zelf wil ik meer laag toevoegen, aangezien er weinig energie zit onder de 100hz.
 
hey, DE plugexpert hier op het forum :D
het liedje vind ik wel goed van compositie, geluiden, beats...
alleen vind ik de mix nogal dunnetjes klinken. beats zitten denk ik wel goed. alleen derest niet.
die sub die moet veel dieper en veel meer laag hebben en dat iele pad geluid breeder pannen.

trouwens heb ooit eens een track van je gedownload met daarin een bruce lee sample dacht ik.
verder weet ik niet hoe hij noemt ofzo. maar heb je die toevallig nog ergens liggen?
 
"hey, DE plugexpert hier op het forum"

ha, capslock is teveel eer ;)

"alleen vind ik de mix nogal dunnetjes klinken. beats zitten denk ik wel goed. alleen derest niet.
die sub die moet veel dieper en veel meer laag hebben en dat iele pad geluid breeder pannen."

juist, ik ga die bas laten knallen.

"trouwens heb ooit eens een track van je gedownload met daarin een bruce lee sample dacht ik.
verder weet ik niet hoe hij noemt ofzo. maar heb je die toevallig nog ergens liggen?"

volgens mij bedoel je mijn 'televon tel aviv - fahrenheit fair enough remix' , staat op m'n myspace hierro: http://www.myspace.com/plugexpert

thnx voor de feedback
 
Back
Top