fallout-second-ep track lekker hard

Origineel geplaatst door Metroid
Kikke man thanks heb hem meteen geluisterd ok wel op mijn qtek maar zelfs daar hoor ik het verschil mag ik vragen waarmee en hoe je dit heb gedaan \
Thanks vriend:halleluja

Met 6 band equalizer daarop compressor welk interface gebruik je ? Want als je een slechte Ad/Da hebt kun je nooit bij De limit komen van MOtu Of emu, Rme omdat SNR veel hoger is.
:)
 
Origineel geplaatst door Metroid
Mijn oude tracks verbeteren wordt lastig gezien ik al mijn tracks op mijn electribes maak en ze vaak na 1 a 2 keer opnemen we verwijder voor een nieuw project dus doe eigenlijk alles met samples en de korgies dus niets met software.
Mijn laatste track kan ik nog wel aanpassen op mijn electribes.
werken die electribes niet met geheugenkaartjes? want dan kun je misschien nummers backuppen door ze via die kaartjes op je pc te dumpen ofzoiets.
(niet dat ik iets van electribes ken, dus het kan zijn dat ik nu complete onzin zit uit te kramen)
 
Hee KURZWEIL-2600 wordt wel technische man ;) welke interface ik gebruik heb een phonic mengpaneeltje voor 5 apparaten en heb de korg electribes eraan gesloten en vanuit het mengpaneel een kabel naar mijn geluidskaart.

Hee pocketzip helaas kan ik de tracks niet backupen zou wel lastig zijn gezien ik de beat op meerdere electribes maak maarja wel slim idee.
Zo nu maar weer eens verder met de nieuwe track.
goed weekend zal ik maar zeggen
 
hmm, spijtig dat je zo moeilijk kan bacjuppen dan

ik denk trouwens dat kurzweil met "interface" je type geluidskaart bedoelt:)
 
de kwaliteit hangt er dan natuurlijk ook van af wat voor kaartje je inbouwt, maar tegenover zo'n standaard onboard ding is zowat alles een verbetering lijkt me:)

er zijn op dit forum al boekdelen geschreven over geluidskaarten, gebruik misschien even de zoekfunctie en kijk wat rond zou ik zeggen:)
 
Origineel geplaatst door pocketzip
de kwaliteit hangt er dan natuurlijk ook van af wat voor kaartje je inbouwt, maar tegenover zo'n standaard onboard ding is zowat alles een verbetering lijkt me:)

er zijn op dit forum al boekdelen geschreven over geluidskaarten, gebruik misschien even de zoekfunctie en kijk wat rond zou ik zeggen:)

Juist als je een soundblaster hebt of onboard zou ik snel een nieuwe audio interface aanschaffen
Je zult gelijk resultaat zien no doubt als je aan mij zou vragen welke ik zou moeten kopen dan vraag ik eerst
Hoeveel wil je voor uitgeven en wat verwacht je voor 150 € heb je een Emu 1220m die converter is zelfde als die van mij Dus dan heb je zelfde kwaliteit als 1820m als je voor de 1220m gaat kun je altijd audio dock los kopen voor 250 €
Deze interfacen zijn enigste die goede kwaliteit levert voor zijn prijs je krijgt goud voor terug meen ik echt
Koop geen M-audio delta series die zijn al heel oud no m-audios koop ook geen usb interfaces
als je semi-pro wilt werken kun je beter voor m-audio gaan
als je pro wilt werken beter voor emu-1220m of 1820m of motu 828mkIII
als je serieus werkt echt eindproduct zou ik voor Motu gaan of Rme alles wat boven de 1000€ is goed


1220m 150€ soundcard only
1820m 400€ audio dock included
audio dock 250€
 
leuke geluidjes aan het begin. Wanneer die overstuurde kick erin komt duurt het mij allemaal net ff wat te lang voor dat je beat er eindelijk inkomt (zit je al bijna op de helft van je track). Ik zou de track een flink stuk inkorten (halveren?) en de lead/bass lijn meer varieren. Het mist iets catchy's (of hoe spel je dat :) ) succes!
 
Back
Top