Moby op MTV

20hz

..to the beat of the drum
Lid sinds
20 juli 2002
Berichten
884
Locatie
prov. Utrecht
Uitgaan richting je ..ehm..ja tv.
Voor degenen die graag een stukje van Moby in actie zien heeft MTV een leuk avondje
tv. Het programma:

MTV, 18.30-19.00 uur:
Cribs Moby
Moby leidt rond in zijn kale(!) appartement in New York.


BB2, 19.20-19.45 uur:
Top Of The Pops Two
Archiefopnames van Ultravox, Kool And The Gang, Nirvana, Elastica, Viola Wills,
Classix Nouveaux en Procol Harum (ook leuk :) )

MTV, 20.00-21.00 uur:
Moby Build Up Show
Special over de voorbereidingen van het concert van Moby in Kopenhagen dat
aansluitend live wordt uitgezonden.


MTV, 21.00-22.30 uur: Moby Live From Copenhagen
 
die mag op de achtergrond aan dan
 
Lache, laatst was ie ook al op MTV met een live verslag van zijn optreden bij de Olympische spelen.. Loopt ie met zijn cam rond. Lache man!

maar eh, heeft ie een abonnement bij MTV ofzo?
 
hij kent er wel wat mensen ja, dat scheelt altijd :)

Ik vindt niet perse alles van hem goed en zijn shows ook niet altijd even sterk, maar
dat compenseert hij weer door wie hij is en waar hij voor staat.

Ik mag die knakker wel.
 
Die gast was goed zeg live! eerst keyboard spelen, daarna een DJ contest met zo'n geweldige dj waar hij mee optrad! Vet scratchen dus...

Daarna pak hij zijn gitaar en gaat daar even flink op scheuren!

En alsof dat nog niet goed genoeg is gaat hij op een gegeven moment ook nog op een paar conga's en bongo drums rammen!

Echt respect voor deze man!
 
Ja, was lachuh. Vooral die harmonium, voor als de stroom zou uitvallen. Kan ie toch nog muziek maken.

Heb ik nog niet over nagedacht.
 
ik vond het een opgeklopte show, waarbij het naar mijn mening meer ging om zoveel mogelijk mensen op het podium te zetten omdat het dan zogenaamd 'echt' live is, dan om het muzikaal sterker te maken.

maar goed, ik ben helemaal niet zo weg van moby (ach als persoon lijkt het me best een toffe peer), maar ik vond de live versies van de nummers verzanden in eentonigheid en wat ik al eerder dus noemde, een teveel aan muzikanten.

(weetjenogwel, guns & roses met 12 achtergrondzangeressen, trompetten 6 keyboardspelers en 2 percussionisten ;-)

:D

ps: daarnaast vind ik zijn eigen zangkwaliteiten behoorlijk bar
 
Cool. ik mag die kerel ook wel geloof ik. Pas heb ik het blad Keyboard (aug 2002) gekocht. Daar stond ook een heel stuk over hem in. Hoe hij zijn muziek maakt en met welke apparatuur. En hoe hij z'n dag door komt: muziek maken, spelen met de hond van de buren, muziek maken, spelen met de hond van de buren, muziek maken, met vrienden uit. :) wat een leventje he'...
 
Origineel geplaatst door Svart Rose
Cool. ik mag die kerel ook wel geloof ik. Pas heb ik het blad Keyboard (aug 2002) gekocht. Daar stond ook een heel stuk over hem in. Hoe hij zijn muziek maakt en met welke apparatuur. En hoe hij z'n dag door komt: muziek maken, spelen met de hond van de buren, muziek maken, spelen met de hond van de buren, muziek maken, met vrienden uit. :) wat een leventje he'...

ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het aankunnen om van hun muziek te leven...vergeet niet dat er nogal veel druk op je ligt als je je brood ermee moet verdienen....en om onder veel druk ook nog creatief goed bezig te zijn is niet veel mensen gegeven....ken er meerdere voorbeelden van die het geprobeerd hebben en weer terug zijn gegaan naar een "gewone" baan en muziek maken ernaast

Olaf
 
Dat kan ik me wel voorstellen ja... Beetje jammer is dat eigenlijk, dat het zo'n druk opleverd. Dat zou eigenlijk niet moeten. Je moet zoiets aankunnen. Voor mij is het denk ik niks, ik wil gewoon lekker klooien en daarmee uit! :)
 
Back
Top