• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha 01X + I88X + ADA8000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ontwerper

Raadselachtig lid
Lid sinds
1 juni 2006
Berichten
1.301
Locatie
Barneveld
Bij deze bied ik aan:

Yamaha 01x
------------------------------------------------

De 01X biedt de functionaliteit van 4 apparaten:
-audio interface,
-digitale mixer met motorfaders,
-MIDI interface
-remote control voor je recording en sequencing software.

Het input/output gedeelte van de 01X bestaat uit:
8 analoge ingangen op 24 bit/96kHz: tweemaal XLR met fantoomvoeding. De andere 6 ingangen kunnen zowel voor lijn- als microfoonsignalen gebruikt worden.
Daarnaast: 2 aux sends, een stereo monitor out, phones uitgang en een SPDIF digitale in en out (coaxiaal).

Op de achterkant vinden we verder:
2 midi in en uit, 2 inputs voor footswitches en een extra mLan poort waar andere apparaten aan gehangen kunnen worden die mLan ondersteunen (bijv. i88x).
Alle audio en Midi verbindingen lopen dan via een enkele Firewire kabel.

De 01X kan ook als stand-alone mixer worden gebruikt, zowel in de studio als live. De DSP's zorgen dan voor een 4 bands parametrische EQ, een insert voor compressor/gate en 2 effectprocessors op ieder van de 28 beschikbare kanalen (8 analoge inputs, 16 inputs via mLan en 2 interne stereo effecten). De effecten zijn vergelijkbaar met de effecten uit de Yamaha 01V96 mixer. Ook kun je signalen via je recording software door de effecten van de 01X routen om zo je computer te ontlasten.

4 Plugins worden bijgeleverd: Vocal Rack, Pitch Fix, Final Master en Channel module.

Nieuwprijs: 1185.- euro
Vraagprijs: 950.- euro


Yamaha i88x
-------------------------------------------------

Deze voorversterkers zijn ontwikkeld door dezelfde engineers die de digitale high-end mengtafels DM2000 en 01V96 tot leven wekten en zijn het resultaat van jarenlange feedback van s werelds grootste technici en producers.


De i88x interface kan zowel worden gebruikt in een mLAN netwerk of als stand-alone Audio/MIDI Interface.

Specificaties:
Twee DM2000 kwaliteit mic preamps met inserts,
6 extra line inputs,
24 Bit / 96 kHz audio interface,
Gebalanceerde inputs en outputs,
ADAT I/O supporting 96 kHz,
SPDIF I/O,
18 simultane audio kanalen,
1 x MIDI I/O

4 Plugins worden bijgeleverd: Vocal Rack, Pitch Fix, Final Master en Channel module.

Nieuwprijs: 999.- euro
Vraagprijs: 550.- euro


Beide apparaten kunnen eenvoudig via 1 kabel op elkaar worden aangesloten. Verder gaat er 1 kabel naar de PC; dat is alles wat nodig is voor je audio en midi kanalen.


Behringer ADA8000
--------------------------------------------------
8-Kanaals A/D D/A convertor met ADAT in- en uitgangen.
Gebalanceerde ingangen voorzien van IMP, (invisible mic. Pre-amp) dus superstil.
Door middel van de ADAT connectoren is hij aan te sluiten op iedere recorder, mengtafel of geluidskaart met digitale ADAT bus.
De ADA8000 wordt op de Yamaha i88x aangesloten via toslink (optische kabel).

Nieuwprijs: 260.- euro
Vraagprijs: 200.- euro


Apparaten zijn in nieuwstaat en worden inclusief plugins, firewire kabels en adapters geleverd.

1550 euro in 1 koop.

De componenten kunnen eventueel ook los verkregen worden.
 
Er is interesse maar ik moet erbij zeggen dat ik de i88x alleen wegdoe als de 01x verkocht is of erbij gekocht wordt.

Verder heb ik nog een extraatje voor bij de 01X: de DVD 'inside the Yamaha 01X' (engels). Een DVD waarbij de hele 01X van A tot Z behandeld wordt.

Bij interesse zie ik graag je bod op mijn email adres.
 
De ADA8000 is verkocht.

Te koop zijn nog de Yamaha 01X en de I88X.

De Yamaha 01X wil ik eventueel wel ruilen tegen een Mackie Control Universal in goede staat...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top