Vraagje: KrK Rp6 vs Rp8

yup bevallen prima :)

En ik vindt ze helemaal niet te bassig, ik heb juist t idee dat t laag heel eerlijk klinkt..

En als ik muziek luister gooi ik op mn mixer juist de bass open. moet ik eigenlijk niet doen want zo leer ik mn monitors niet echt kennen, maar dan pas vindt ik hardcore, acid en techno echt lekker klinken in t laag maar goed ik ben addicted to bass en t liefst een overdosis laag..

maar dat ze in neutrale stand te bassig zijn, nee dat vindt ik persoonlijk niet ook al hoor ik graag een flinke dosis laag..

maar goed laat ik die subwoofer idd maar ff vergeten.. tis toch een redelijk duur ding en als t praktisch verder niks toevoegt kan ik beter ergens anders in investeren :)
 
Ja god wie weet hoort er wel zoveel bas in electro en techno te zitten. Maar ik heb zelfs tijdens het stappen zelden zo'n bolle bas.

Het is wel lekker hoor, maar mooi geluid daar heb ik ze niet voor gekocht.
 
nee ik ook niet :)

denk dat je dan voor t geld een hele mooie hifi set had kunnen kopen :)
tis ff de nieuwigheid.. binnekort gaat alles neutraal en dan moet ik mn oren maar eens laten wennen
 
zit nu in een kleine verbouwing van mn kamer, mn studiotje ben ik opnieuw aant inrichten..
heb onder andere wat dingen aangepast zodat ik mn krk's rechtop kan zetten..
heb ze dus nu 2 weken op de kant gehad, en tot mn grote schrik zitten er allemaal krasjes (honderden)
op de zijkant.. mocht je ooit je krk's op de zijkant leggen, leg of maak er iets onder! ze zijn enorm kras gevoelig
 
Back
Top