Happy Hardcore komt terug

Blinx

Totally addicted to bass
Lid sinds
21 oktober 2001
Berichten
1.682
Locatie
Bilthoven
Wat ik de laatste tijd merk in de trance muziek is dat er weer erg veel invloeden van de happy hardcore kant inzitten. Ik had dat idee al een tijd maar gisteren werd nog eens bevestigd door een aantal vrienden van mij die dat ook al zeiden. Dit is vooral te merken in de nummers van Dj's @ work, het nummer van jan wayne en het nieuwe nummer van scooter (die ik trouwens echt super vind)

Zou deze stijl dan toch niet helemaal dood zijn zoals vele mensen beweren? Hopelijk komt dan ook de Rave ala dune terug....
 
UK Hardhouse, is al een paar jaar aan de gang.

Beetje Juno hooveren, beetje 303, een snelle kick met een tussenbasje.

Oh, en de Partyanimals hebben weer een nieuwe single!

http://www.partyanimals.nl
 
Haha party animals. Die vinnik wel Lache. :D

Maar van de huidige hardhouse/trance/style/whatever moet ik alleen maar =(

(house)muziek met van die omhoog gepitchde stemmetjes moet trouwens zowiezo verboden worden... Sorry.
 
Ach kweenie.

Thunderdome 12 oktober is ram en ram uitverkocht.

Allemaal mensen die uitgekeken zijn op andere stromingen.

Daar moet vast wel weer wat commercieels voor gemaakt worden toch?

Zo'n markt laat je niet liggen natuurlijk.

Dusseuh, BamBam, blaas het stof maar van je Juno af :D
 
Origineel geplaatst door OnAcid
(house)muziek met van die omhoog gepitchde stemmetjes moet trouwens zowiezo verboden worden... Sorry.

De omhoog gepitchde stemmetjes is DE kracht van happy hardcore. Maar word zeer vaak gebruikt, maar werd ook wel fout gebruikt. Als je kijkt naar Dune daar werden de stemmen ook omhoog gepitcht maar dan op een goede manier! Dus het hoeft niet per definitie fout te zijn....
 
Origineel geplaatst door bikkel
UK Hardhouse, is al een paar jaar aan de gang.

Beetje Juno hooveren, beetje 303, een snelle kick met een tussenbasje.

Oh, en de Partyanimals hebben weer een nieuwe single!

http://www.partyanimals.nl

Er staat op de site dat ie de oude stijl is. En als dat klink zoals Have You Ever Been Mellow ooit heeft geklonken zou ik dat er positief vinden. Maar als het gaat klinken als dat laatste nummer van ze (i did it my way) dan mogen ze hem direct door de plee spoelen.... want dan krijg je weer van die super gabber muziek. Wat dus absoluut GEEN happy hardcore is!!!
 
Back
Top