Nothing else Matters contest

Origineel geplaatst door Sioux
Wie maakt me los?
volgens mij zit je 'vast' idd :D

Origineel geplaatst door Sioux
Ja lekker :( Begin je een keer een contest. Doet er niemand mee.
het zou eventueel kunnen liggen aan het feit dat dit nummer van origine nou niet meteen een synththema is en dat men er dus niet zo snel aan wil beginnen misschien? :)
 
Dit doet me denken aan gisteren tijdens de barbeque,
een of andere bekende griet heeft dit nummer ook gecovered, en dat wordt nu regelmatig op de radio gedraaid. Echter, ik vind dat die griet het niet zo mooi doet. Het effect is eraf.

Deze track heeft in tegenstelling tot dat nummer wel zeker potentieel!
Erg goed gedaan!

thumbs up.
 
Applause voor deze bijdrage! Mogen de kijkbuiskinderen weten welke hardware er gebruikt wordt?
 
Origineel geplaatst door VanHeckis
ik kan het bijna niet meer bijhouden al die contests die tegenwoordig als paddenstoelen uit de grond schieten ...

hier alvast mijn 1e take:

http://www.xs4all.nl/~avanheck/nothingelsematters.mp3

Hoi,

Allereerst hartelijk dank voor je bijdrage. Maar hij is ook nog een heerlijk :D Super :okdan:

Groeten Sioux
 
Hmm, eerder Chopin dan Beethoven. Maar ik keur m goed!
 
Het is toch echt een stuk van de "Sonata quasi una fantasia" (ofwel Moonshine Sonata) van... jawel Beethoven :)
Maar bedankt voor je goedkeuring :D
 
Origineel geplaatst door MikeJarod
Mooi gedaan hoor Sioux.

Ik moest toch wel even lachen, iemand met zo'n studio en dan softsynths gebruiken :D

Hehe.. Tsja.. Ons ben lui he ;) Boven in warme, krappe, lawaaierige ongezellige studio zitten met klote akoestiek of lekker beneden op de bank voor de TV met koptelefoon op met de vrouw erbij, koffie bier enzo om de hoek..

Maar goed. Die studio is een beetje krap geworden zoals je op de foto's kan zien. Dus ik ben met plannen bezig voor een nieuwe. Je zal wel wat meer hardware gaan horen in de toekomst hoor ;)

Groeten Sioux
 
:geslaagd: <-- Sla het poppetje voor z'n kop en zie wat er gebeurt...
 
Laatst gewijzigd:
Iedereen vindt em goed, dus wie denk je niet. ;)
Ik krijg het er van op m'n zenuwe. 8o) Ik moest em op een gegeven moment afzetten.
Ik kan gewoon niet tegen van die zeurtonen.

Maar ach zolang je maar lekker bezig bent. :D
 
Back
Top