Ha Die Henk (para hardcore)

BasSSlave

Old-S'Cool
Lid sinds
11 juni 2006
Berichten
121
Locatie
Oost Overijsel
poison sequence doe ik samen met me maatje en we maken altijd een beetje van dit soort nr's dan eingelijk beetje vaag, para en vaak ook een of andere dis dit keer een vriendelijke dis voor een ander maatje van ons genaamt je raad het al henk hele nummer is ongeveer 3 en half uur aan gewerkt 178 bpm die is bepaalt terwijl ik snel met muis omhoog en omlaag ging en me maatje stop zei

ben benieuwd wat men vooral van de mastering denkt want dit is eingelijk het 1ste nr waarin ik veel ideeen en vooral trucjes die ik hier op het forum heb gelezen in heb toegepast :halleluja dank dank

ik moet er wel ff bij vertellen dat het niet perfect moet zijn met poison sequence onze helden zijn wat dat betreft de euromasters en hier wil ik uiteraard hun niet mee afzeiken maar de hele rauwe rotte sfeer van hun muziek heeft ons eingelijk altijd het meest aangesproken

http://www.filelodge.com/files/room17/428726/Poison Sequence - Ha Die Henk.mp3
 
Vanaf dat je henk gaat zeggen heb ik serieus in een deuk gelegen (positief) :D ik denk dat iedereen wel "een Henk" kent :)
Begin vind ik een beetje saai. pakt me niet echt. Ik ben ook geen Hardcore fan of het moest een House Classics feestje geweest zijn.Wel lekkere drijf met die stem erin :okdan:

En kwa mastering: Ik heb (maar) die Alesis m1 active mkII. Opzich wel een goede monitor maar kan zeker niet opboksen tegen de duurdere merken. Maar ondervond nogal wat veel hoog. Vooral met die cymbal partij. Tis maar wat ik hoor
 
thnx RockSteadyBeat® ik heb ff wat meer hoog in me boxen gegooit zodat ik me eerder aan hoog ga ergeren tijdens producen ik ga dit nummer nog wel ff nalopen met je opmerking in gedachten maar laat hem eerst ff paar weken liggen
 
Mijn vader heet Henk! Ik heb hem deze track laten horen en hij ging helemaal uit z'n dak!
Vette track man! :dubbel:
 
15 jaar te laat gemaakt ;)

Gaaf hoor...alles naar de klotuhhhhh!!!
 
Dit is echt zo'n nummer wat bepaald word door het lot ofzoiets? Vooral met dat BPM gedoe! :dubbel:

Maar wel leuk gedaan, en wel netjes vind ik.
 
Origineel geplaatst door Galo
auw... MIJN OREN! :halleluja

wat ik vind van je master, je stemmen, komen teveel omhoog wanneer de bass er niet instaat dus de compressie trashold kan beter worden gezet, verder zou ik de bassdrum die je in het begin hoort, wat meer bass geven heb hier mijn bass openstaan maar voel het niet door de koptelefoon zeg maar,... ook dat pijnig geluidje die piep, ahh net ff wat dimmen naar mijn mening... verder :dj: puike shit!
 
hans teeuwen :halleluja

niet veel op aan te merken, tis gewoon ongeinspireerde bagger... :okdan: :mega:
 
Origineel geplaatst door technomauriesje
Dat heet: aleathoriek :geslaagd:

damn dat je dat uberhaupt weet ;)
 
haha het is in ieder geval geen woord wat ik morgen dan ook nog weet 8)

bedank voor alle leuke feedback mensen wordt gewaardeerd van deze kant
een opmerking als bvb: 15 jaar te laat gemaakt is toch net wat je wilt horen met zoiets :okdan:

wat de mastering betreft ik merk idd ook dat "muziek" bij mij vaak net te vel word alleen ligt de waarneembare grens op me pc speakers ergens waar ik er weinig mee kan

ik ga alle opmerkingen omtrent de mastering nog wel ff verwerken want ik kan me er wel in vinden eingelijk bedankt mense

edit: het hele nr staat ook iets te hard of niet?
 
Origineel geplaatst door BasSSlave
haha het is in ieder geval geen woord wat ik morgen dan ook nog weet 8)

bedank voor alle leuke feedback mensen wordt gewaardeerd van deze kant
een opmerking als bvb: 15 jaar te laat gemaakt is toch net wat je wilt horen met zoiets :okdan:

wat de mastering betreft ik merk idd ook dat "muziek" bij mij vaak net te vel word alleen ligt de waarneembare grens op me pc speakers ergens waar ik er weinig mee kan

ik ga alle opmerkingen omtrent de mastering nog wel ff verwerken want ik kan me er wel in vinden eingelijk bedankt mense

edit: het hele nr staat ook iets te hard of niet?

Dat is aan jou om te bepalen soms doe ik dat express om het geheel wat meer samen te drukken maar wel altijd zorgen dat je een compressor op het eind hebt staan om pieken, distortie ed te voorkomen :walker:
 
Back
Top