[feestje] 4 okt amesfoort.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
Lid sinds
15 april 2002
Berichten
1.737
Locatie
m'n eigen wereld
leuk,en zwaar beuken.

lokatie: De Kelder in A'foort(lieve vrouweplein)
datum: 4 okt 2002 (23:00 t/m 05:00)
entree: 6 euro

LIVE: Oozi ( KX records)

:dj: Bor (Zodiak) en Strelac (bass-molecules)


misschien tot dan ??:biertje:

groet Bass-molecules
 
nope. 4 oktober ben ik zwaar industrieel aan het beuken in aachen :D
 
Origineel geplaatst door STicKX
wel lekker dichtbij ;)

Da bedoel ik! Komen gewoon!:) :biertje:
 
kewl! ik moet echt wel weer eens naar de Kelder. Mischien dat ik ook wel even
langshobbel.
 
Om der dan nog maar even op terug te komen...
De avond begon met een erreg goeie DJ-set van Strelac(bass molecules) al jaren de beste DJ van nederland! Die voor de gelegenheid een rauwe acid-set meegenomen had, dat stampte lekker door... Vaker doen, Marcel, helemaal goed!
Daarna kwam Bor, die mij niet echt kon boeien, maar dat kwam omdat hij na een foutloze set van Strelac draaide en er naar mijn smaak teveel zaken in z'n mix niet klopten...
Toen was Oozi aan de beurt... En Oozi
ROCKS!!! Herejezus, wat een tempo!!! Een goed in elkaar zittende set in een moordend tempo. Normaal gesproken niet zo mijn smaak, maar dat ga ik nu maar eens grondig herzien, denk ik! Ik vond het erreg goed wat hij neerzette met toch vrij weinig apparaten... Grote klasse!
Wel was het jammer dat het (toch al niet zo grote keldertje) niet uitverkocht was, en dat ik de volgende dag moest werken, anders was ik wel tot het einde gebleven! Ik ga hem zeker nog eens bekijken...

Adios,
Marten8D
 
hee Marten,
dank je voor je toffe review; leuk dat je 't nar je zin hebt gehad. da's uiteindelijk, buiten de eigen kick van op groot geluid lawaai mogen maken, waar we 't voor doen..

't was een erg gezellige avond; inderdaad niet druk, maar de mensen die er waren en de organisatie waren erg enthousiast en dat werkt erg aanstekelijk; d'r heerste een erg leuke sfeer.

ennuh...weinig apparaten??!? ik denk ik trek voor de gelegenheid alles uit de kast...d'r stonden thuis nog welgeteld 2 bakjes..
 
Origineel geplaatst door oozi


ennuh...weinig apparaten??!? ik denk ik trek voor de gelegenheid alles uit de kast...d'r stonden thuis nog welgeteld 2 bakjes..

:D Bedoelde het meer in de zin van: heb live-acts gezien die het heeele podium volstouwen met apparaten, en nog geen indruk op me kunnen maken, je had een mooie compacte set, and I was impressed..:biertje:
 
okee dan; thnx!!

in m'n enthousiasme de rest van de avond vergeten;

Marcel/Strelac draaide erg lekker; lekker veel stevige acid en leuk gemixt,
Bor had leuke plaatjes meegenomen maar mixte niet zo lekker deze keer. dat kan 'ie wel beter.

samegevat; 't was ne goei..
 
Back
Top