• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AN1x, RM1x, Pulse, Z1, MTP av, Jaspers 3 tier

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Eclectus

for world peace
Lid sinds
11 oktober 2003
Berichten
593
Locatie
een illusie
Na vele jaren zwoegen en zweten heb ik ingezien dat ik geen plezier beleef aan deze hobby. Geef mij maar een piano... Daarom verkoop ik zowat m'n hele MIDI setup. Grijp je kans, het zijn populaire machines!

Yamaha AN1x, 275 Euro
Alom bekende VA. Goede staat. (Eerste eigenaar) Met originele verpakking, handleidingen en adapter.
an1x.jpg


Yamaha RM1x, 225 Euro
Beest van een groovebox. Goede staat. Met handleiding en adapter.

rm1x.jpg


Waldorf Pulse, 275 Euro
Veel monosynth voor weinig geld. Perfecte staat, géén wiebelende knoppen, bugvrij OS 2.01. Met handleiding en adapter.
pulse.jpg


Korg Z1, 675 Euro
18 keer de Prophecy in een synth en meer. Staan wat krassen op, verder perfect, bugvrij OS. Met RAM-kaart, stemmenuitbreiding, handleiding.
z1.jpg


MOTU MIDI Timepiece AV, 225 Euro
De Rolls Royce van de MIDI interfaces / patchbays. Perfecte staat. Met handleiding.

mtpavusb395.jpg


Jaspers Alu 3 tier stand, 175 Euro
Uiterst stabiele, makkelijk te monteren 3 tier stand, met microfoonarm en partituurstand, breed genoeg voor klavieren met 88 toetsen. Nieuwstaat, nog geen jaar oud.
3S-150XLS.jpg


De foto's komen van het web, ik beschik zelf niet over een digitale camera. De staat van de apparaten is echter zoals beschreven. Je mag komen testen alvorens te kopen. De prijzen lijken me redelijk, maar laat het me weten als je er anders over denkt. Per instrument krijg je de audio- en MIDI-kabels erbij voor 5 Euro extra. Enkel ophalen, in de buurt van Leuven, België.
 
Z1
Is gereserveerd.

AN1x, RM1x
Zijn reeds opties op, maar nog niks definitief.

MOTU MTP av
Het gaat om de versie met paralelle interface. (geen USB) De batterij van het interne geheugen is nog geen jaar geleden vervangen.

Jaspers 3 tier stand
Het gaat om de 3M-150, met als extra's een microfoonarm met houder, een partituurstand, en handvijzen. Kostte me enkele maanden terug 257 Euro, je krijgt de aankoopbon erbij.
 
Z1
De geïnteresseerde heeft me laten weten dat het nog even kan duren vooraleer hij het budget bij mekaar heeft, en liet zijn optie vallen. Terug beschikbaar dus!
 
De AN1x en de MOTU MTP av zijn in principe morgen de deur uit. Er is een optie op de stemmenuitbreiding voor de Z1.
 
De RM1x is ook verkocht. Ik hou de Z1 en de 3-tier stand.

Nog te koop: een Waldorf Pulse, in perfecte staat, voor 250 Euro.
 
Nog steeds te koop: Waldorf Pulse in perfecte staat. Een betere monosynth voor 250 Euro bestaat niet!
 
Waldorf Pulse Perfecte staat!

Waldorf Pulse Perfecte staat!

U leest het goed: geen wiebelende knoppen of andere euvels! Met laatste OS, handleiding en adapter. Vaste prijs 225 Euro, af te halen in Leuven, België. Wie geïnteresseerd is krijgt er een AKAI AR-900 bij, weliswaar met defect display.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top