• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Reorganisatie Opruiming

  • Thread starter Deleted member 18007
  • Start date
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
D

Deleted member 18007

Guest
Fijn voor mij dat ik nu eindelijk een beetje weet wat ik prettig werken vind. Tijd voor een reorganisatie.

In de verkoop:

SYNTHS

-Clavia Nord Micromodular. Incl. Handleiding, adapter, doos €225,-
-EMU ESI4000. Incl. Turboboard, Interne ZIP + leuke bonus €175
-Next 4.4 (MAM MB33mkII) Incl. adapter, gekopieerde handleiding €90,-

Hierbij nog de opmerking dat er iemand woensdag a.s. de MM even komt checken. :koffie:

RACKS
-19" Rackkast. 2 M hoog, dus heleboel U. Met deuren voor (plexiglas) en achter + slot €100,-
-19" Serverkast. Handig om je ATX in je Rack te proppen. Niet meer moeders mooiste wel met goede ATX-voeding€100,-[

Beiden heb ik op dit moment nog in gebruik. Haal ze pas leeg als er 100 % een koper voor is.

Accessoires

-Doepfer MSY2, zonder adapter 35,-
-Roland EV5 Expression Pedal 35,-


Voor mensen die oprecht geinteresserd zijn wil ik zeker foto`s maken. Langskomen voor een :koffie: om het spul te zien is natuurlijk geen probleem. Bieden door sympathie lieden acht ik niet geheel kansloos (Dit geldt NIET voor de mensen die 100 PB sturen voor info of om telefoonummers vragen om vervolgens nix van zich te laten horen...ajb...bepsaar mijn en jouw tijd...het leven is te kort voor dat soort onzin ;)...verder kan ik vrij makkelijk in de om,gang zijn :D)

Liever geen ruil. Maar er zijn nog wat zaken op de "wishlist".

-Rackrails. Ik wil m`n eigen meubel maken. Kan ze uit de rackkast slopen, vind dat vooralsnog zonde.
-19" Koffer. Minimaal 6 U hoog
-KS-Rack. Ja tegen beter weten in. Ik wil er eigenlijk al heel lang één. A-station kan in overweging genomen worden.

Ben ik nog wat vergeten? JA! Om kort en zakelijk dit berichtje te typen

:doei:
 
Next 4.4 aka MB33mkII t/m dinsdagavond gereserveerd voor sympathiek forumlid :biertje:

Nu de rest nog. Wie maakt me los :D
 
Het is niet te gleuven...
De MM is de deur uit :verkoght:

Was gezellig! :)
 
hier nog een foto met deels de kast erop...voor een impressie...

patch.jpg
 
Update:

-EMU ESI4000 €175,-
-19" kast €50,- (lager ga ik niet, anders zaag erin, kan de rails namelijk gebruiken, wel zonde van zo`n mooie kast)
-19"ATX behuizing met voeding €75,- (ook niet lager, voeding was al €40,-)
-Roland EV5 25,-

Nog steeds interesse in KS-Rack of A-station...
 
Trapje :)

Er zijn blijkbaar mensen die het grappig vinden om een extra account aan te maken hier op SF, met dat account reageren om vervolgens nix meer van zich te laten horen. Zo zie je maar weer dat humor een erg subjectief iets is :erm:
 
Vrijdag gaat de zaag in de kast. Mocht iemand hem willen ophalen (komt niet op een dag aan), reageer dan ff vóór vrijdag.

Geinteresseerde voor de sampler heeft gereageerd. Voordeel van de twijfel :okdan:
 
Status update:

MSY2 die MSY1 bleek te zijn... :verkoght:
EV5 gereserveerd
ESI4000 gereserveerd


Blijven over:
-19" ATX behuizing
-19" kast heleboel U hoog (reageren voor vrijdag...anders gaat deze gesloopt worden)
 
Wederom status update:

-EV5 gereserveerd
-ESI4000 gereserveerd
-19"kast gereserveerd

Blijft over:
19" ATX behuizing
 
esi4000 :verkoght:
ev5 :verkoght:

Kast was gereserveerd, reservering vervalt bij deze . Potentiele koper heeft nix meer laten horen dus:
zaag.jpg


Jammer voor hem, fijn voor mij. Scheelt weer rails kopen.

Blijft over:
19" ATX-behuizing. Deze mag voor een fles wijn en bos bloemen opgehaald worden (ezxclusief voeding, houd ik lekker zelf)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top