[VJ] Happy atomic house Video + Music

hmm klinkt grappig hoor... de muziek staat qua stijl al1 averechts op je filmpje, ma mss is dat ook wel je bedoeling. Heb er nu weinig feedback aan te geven tis nogal laat en ga is ff pitte. truste.:Z

allicht heb k morge wel wat voor je :p
 
he, gaaf dat je beeld bij muziek maakt.. Het is leuk gemaakt, alleen de muziek past niet bij de beelde, denk ik. Daardoor kun je je moelijker inleven op alles wat je ziet en hoort. De kleuren van de xplosies zijn rood en grauw(sfeervolle agressie) alleen je muziek is juist licht,fleurig en sierlijk. Of is dit juist het contrast wat je wilde? kan. waarmee heb je het video gedeelte gemaakt?
 
Lijkt me logisch dat het contrast zo bedoelt is, heb er met plezier naar gekeken / geluisterd. :)
 
ja, het zou wel erg vreemd zijn als dat contrast niet de bedoeling was...

en ik vind het effect ervan zeker geslaagd :)
 
thx you guys :)

en het programma voor de belden is Arkaos .... heel makkelijk te doen trouwens.... dan nog even bij www.archive.org wat videos loaden en go :) ... echt niet zo moeilijk...

ik heb echter arkaos de input van de cubase midi sequencer gegeven (voor de synkronisatie, en met reason maakte ik de muziek... (dus 3 programma tergelijk (heb altijd drie tot 6 pogingen nodig om ze allemaal met elkaar te verbinden ...)

in ieder geval THX voor de positieve reacties!!... BE more cynical is de reden voor het contrast!!... :)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top