shiverpool & blue interference pulling through

ez`

.:.
Lid sinds
31 mei 2004
Berichten
572
Locatie
a'dam
ik heb zojuist de twee tracks afgemaakt waar ik de afgelopen 40-50 uur aan heb gewerkt; de laatste paar dagen&nachten waren één grote waas en mijn hersenen werken momenteel op een erg aparte manier, maar de muziek is af:

---

blue interference pulling through --- 17mb, 9:08min


shiverpool --- 8mb, 4:21min

---

db_Cave1.jpg



commentaar is, zoals altijd, zeer welkom..!

-ezra
 
ik heb ze nog niet geluisterd, doe ik ook zo. maar wat een mooie foto!
waar kijken we naar?
 
mooie scapes,meer kritiek dan dat ze vrij zacht zijn kan ik je helaas niet geven..
zou je kunnen / willen zeggen hoe je ze gemaakt hebt?
 
Origineel geplaatst door chielos
mooie scapes,meer kritiek dan dat ze vrij zacht zijn kan ik je helaas niet geven..
zou je kunnen / willen zeggen hoe je ze gemaakt hebt?

chielos, bedankt voor het luisteren, en goed om te horen dat je 't mooi vond. de bovenstaande foto stelt een rotsformatie voor, een grot. echter niet een allerdaagse grot.. ;)
en mn geluidsopwekmethodes zijn uiteraard geen beroepsgeheim, het is hier tenslotte synthforum.nl.. deze tracks heb ik met m'n microwaveXT (brilliante synth, zoals je weet;)), sherman v1, twee pc's (met vsts voor effecten + fm7), twee midicontrollers en een microfoon gemaakt.. niet meer en niet minder.. gegroet..!
 
grappig ik dacht al een xt te herkennen, is de eerste keer dat ik daadwerkelijk een synth herken aan zijn geluid!
 
void/kick/lerp~

Origineel geplaatst door chielos
grappig ik dacht al een xt te herkennen, is de eerste keer dat ik daadwerkelijk een synth herken aan zijn geluid!

ik vind dat de xt inderdaad een herkenbaar 'geluid' heeft; volgens mij ligt dat vooral aan de filter(s) en de ingebouwde (dus non-user) wavetables.
 
Back
Top