electrodancer
Ouwe rot
jaa dit heb ik nou weer dan
dit is mij mail naar feedback
Hallo
Bij deze wil ik u even de volgende situatie uitleggen:
Ik heb bij Eindhoven Musical Instruments
(voordat het Feedback Eindhoven werd)
een future-retro 777 synthesizer/seqwenser gekocht.
Nou heb ik er wat problemen mee gekregen toen het apparaat nog in de garantie was.
Er is contact geweest met future-retro en
hun oplossing was een nieuwe backup batterij en een nieuwe eprom met de laatste software
(hiervan zijn de kosten iets van 12 dollar bij elkaar incl verzendkosten omdat ik de eprom zelfs gratis zou krijgen).
Ik heb toen het apparaat naar de winkel terug gebracht vervolgens werd ik een aatal dagen later opgebeld of ik het apparaat niet op kon halen omdat de winkel EMI dacht dat er iets mee zou kunnen gebeuren......ik heb dat gedaan.
Vervolgens is er in de winkel afgesproken dat ik het apparaat weer kon brengen als de verhuizing klaar was en dat het helemaal geen probleen zou zijn met de verandering van naam en de garantie.
Vandaag heb ik een telefoontje gehad van Feedback Eindhoven dat ze er niets meer aan zouden doen en dat ik er zelf voor zou moeten zorgen......
Nou vind ik dit niet echt een juiste gang van zaken.
Al geruime tijd ben ik klant geweest van Eindhoven Musical Instruments
en heb er heel wat apparatuur gekocht
en ook de gehele bekabeling voor mijn studio.
Verder heb ik onlangs ook een Elektron Monomachine in Rotterdam gekocht.
Ik wil u bij deze vragen (alstublieft) of het toch mogenlijk is dat het apparaat eventueel terug gaat naar de fabrikant in USA.
Om daar dan een service beurt te krijgen en om hem te laten tunen omdat ik denk dat het apparaat dit nodig heeft.
hoe dit dan verder gaat met de garantie hoor ik graag van u.
Met vriendelijke groet
electrodancer
ik moest het toch ff kwijt hoor.......
......pfff het lucht wel op
dit is mij mail naar feedback
Hallo
Bij deze wil ik u even de volgende situatie uitleggen:
Ik heb bij Eindhoven Musical Instruments
(voordat het Feedback Eindhoven werd)
een future-retro 777 synthesizer/seqwenser gekocht.
Nou heb ik er wat problemen mee gekregen toen het apparaat nog in de garantie was.
Er is contact geweest met future-retro en
hun oplossing was een nieuwe backup batterij en een nieuwe eprom met de laatste software
(hiervan zijn de kosten iets van 12 dollar bij elkaar incl verzendkosten omdat ik de eprom zelfs gratis zou krijgen).
Ik heb toen het apparaat naar de winkel terug gebracht vervolgens werd ik een aatal dagen later opgebeld of ik het apparaat niet op kon halen omdat de winkel EMI dacht dat er iets mee zou kunnen gebeuren......ik heb dat gedaan.
Vervolgens is er in de winkel afgesproken dat ik het apparaat weer kon brengen als de verhuizing klaar was en dat het helemaal geen probleen zou zijn met de verandering van naam en de garantie.
Vandaag heb ik een telefoontje gehad van Feedback Eindhoven dat ze er niets meer aan zouden doen en dat ik er zelf voor zou moeten zorgen......
Nou vind ik dit niet echt een juiste gang van zaken.
Al geruime tijd ben ik klant geweest van Eindhoven Musical Instruments
en heb er heel wat apparatuur gekocht
en ook de gehele bekabeling voor mijn studio.
Verder heb ik onlangs ook een Elektron Monomachine in Rotterdam gekocht.
Ik wil u bij deze vragen (alstublieft) of het toch mogenlijk is dat het apparaat eventueel terug gaat naar de fabrikant in USA.
Om daar dan een service beurt te krijgen en om hem te laten tunen omdat ik denk dat het apparaat dit nodig heeft.
hoe dit dan verder gaat met de garantie hoor ik graag van u.
Met vriendelijke groet
electrodancer
ik moest het toch ff kwijt hoor.......
......pfff het lucht wel op