zangeres aangeboden

MICAYLA

Nieuwkomer
Lid sinds
20 mei 2006
Berichten
16
Locatie
maastricht
hallo,

ik wilde me graag aanbieden als zangeres om dancetracks in te zingen.
een beetje ervaring op te doen in die richting.
verder heb ik zelf 2 singles uitgebracht the best is you en just let it rain.
beide singles zijn te beluisteren op www.ongekendtalent.nl in de zoekterm micayla invoeren en je hoort beide songs in het geheel.
op www.silvan.tk staan nog verdere info over mij en silvan,degene met wie ik aan mijn album werk.

verder ben ik leadzangeres bij de rockcoverband SWITCH www.switch-rock.nl daar staan ook alle optredens op mochten jullie ons live in aktie willen zien.

hopelijk komen hier ook (kleine)platenmaatschappijen kijken die enige interesse zullen hebben in mij of mijn songteksten.
ik bied me dan ook graag als songwriter voor diegenen die interesse hebben.

greetzzz
micayla
 
Je hebt een mooie stem meid, ik denk dat er vast wel iemand hier tussen zit die met jou wat wil opnemen :)
 
inderdaad! mooie stem, en wat nog belangrijker is.. Je kan erg mooi zingen :)

misschien moet je eens contact opnemen met www.bambamstudio.nl

marc is regelmatig op zoek naar zangeressen voor dance en trance projecten :)

succes ermee!
 
thnx allemaal.
mega leuk dat jullie mn stem mooi vinden
grappig dat je het zegt.
eind vorig jaar ongeveer toen ik pas weer begon met zingen ben ik eens langs geweest bij marc van bambam studio,maar toendertijd vond ie mn stem niet echt wat voor hem:P
misschien omdat ik nu meer ervaring en oefening heb opgedaan dat t anders zal zijn.
wie weet...ik zal idd eens n mailtje sturen.
anere aanbiedingen zijn natuurlijk ook welkom:D:D

greetzz micayla
 
Klinkt eigenlijk best ok allemaal, gaat goed komen!
Coole artiestennaam, wil ik ook!
 
moek mn moeder en haar kant van de familie bedanken:D
ben half filippijnse en als iemand boos op me was werd er altijd micaylaaaaa gegild:P:P:engel: hehe
dus daar hek f profijt van getrokken:P
 
Heee, leuk gevonden. Btw mijn stem heb je.
Wat kost me om jouw in te huren voor bv backing vocals of songwriting?
Antwoord misschien beter via PB
 
heb je toevallig ook nederlandstalige liedjes of mss wel filipeinse teksten :)

klinkt zeker niet slecht al ben ik niet zo weg van de teksten en je accent maar dat is een kwestie van blijven oefenen

als je een keer iets wil opnemen met mij kun je me een mailtje sturen

ben zelf ook nog in de leer maar oefen ook veel ;)

je kunt wat schetsjes luisteren op www.soundclick.com/champ

de vocals kunnen in een pro studio opgenomen worden

ik hoor het wel anders succes :okdan:
 
snap wat je bedoelt,bij the best is you verspreek ik me namelijk soms,voor mezelf betekent dit,zou best opnieuw de zang in willen zingen,maar aangezien de ballad een demosingle is,was ik van plan in ater stadium een remake te maken van dit nummer.
in just let it rain,ben ik meer mezelf qua stem.
ik heb nu eenmaal een uitspraak aan me,maar dat noem ik mn handelsmerk zeg maar.
zo wordt mn stem gewoon herkenbaar en dat wil ik eigenlijk zo houden.
ieder liedje ga ik met sprongen vooruit(vind ik zelf).
nederlandse liedjes?
hmz aangezien ik geen harde g heb,klinkt nederlands niet echt denderend bij mij,ik klink wel helemaal niet zo limburgs zoals heel veel limburgers dat over zich heen hebben,da's weer een pluspunt haha.
op dit moment zing ik alleen 2e stem in nederlands lied met de band,vind ik opt moment meer als zat hahah.
filippijnse liedjes komen nog.
eerst afwachten wat ze in de filippijnen van mn stem vinden,alsk die kanten uit ga dan zal dat zeker van me verwacht worden aangezien ik halfje ben.
maar dan zal ik de teksten laten schrijvn door iemand daar,mijn filippijns is niet 100% in orde8~

moet wel zeggen die valaria mama en bugger zijn wel mn smaak;)
vooral beginstuk van bugger zou zich mooi lenen in n ballad.
valaria mama zou ik heel zwoel invullen,soort kylie minogue stem:P(niet dak dat heb)
heb je heel mooi gedaan,ook al heb ik geen verstand van synth en dat soort gedoe.
klinkt mooi in de oren.
hiphop benk geen kei in en vink niks voor mij om maar netjes te zeggen;)
 
Mooie stem.
Jij zoekt het in dance, maar vind jouw stem niet zo voor de uptempo liedjes. Zoek het eerder in de slowdance.
Valaria Mama en bugger van Champ lenen zich inderdaad wel voor jouw stem. Hoewel Valaria mama na 2 min niet teveel sprongetjes meer moet maken om ruimte over te laten voor jouw zang. Bugger klinkt al af en lijkt me interessant wat van jullie te horen.
Ik wil je nog meegeven. Je moet niet hopen op contracten. Plezier hebben in de muziek is het belangrijkste. Er zijn 100.000 meisjes als jij die hetzelfde willen. Net als jongens die DJ willen worden. Alleen heb jij een aangename stem en kun je zingen.
Als je talent hebt en je bent gemotiveerd (dat ben je zeker zo te lezen) kom je al een heel eind.
 
Origineel geplaatst door Catalunya
Mooie stem.
Jij zoekt het in dance, maar vind jouw stem niet zo voor de uptempo liedjes. Zoek het eerder in de slowdance.
Valaria Mama en bugger van Champ lenen zich inderdaad wel voor jouw stem. Hoewel Valaria mama na 2 min niet teveel sprongetjes meer moet maken om ruimte over te laten voor jouw zang. Bugger klinkt al af en lijkt me interessant wat van jullie te horen.
Ik wil je nog meegeven. Je moet niet hopen op contracten. Plezier hebben in de muziek is het belangrijkste. Er zijn 100.000 meisjes als jij die hetzelfde willen. Net als jongens die DJ willen worden. Alleen heb jij een aangename stem en kun je zingen.
Als je talent hebt en je bent gemotiveerd (dat ben je zeker zo te lezen) kom je al een heel eind.

thnx:D
zoals gezegd,ik wil mn horizon een beetje verbreden,welke kanten ik uit wil gaan qua dance moet idd afhangen of mijn stem iets in die richting kan.
hoop op een contract is zoals iedereen idd gewoon de ultime droom.
je muziek maken en zorgen dat mensen zich in je muziek en teksten kunnen vinden en zo mee opzwepen.
plezier in muziek maken zal ik nooit verliezen,dus dat zit altijd goed.
enigste vervelende is soms de bureaucratie dat je tegenkomt om verder te kunnen.
soms word je gewoon van kastje naar de muur gestuurd en dat irriteert soms gwn.
maar dat geeft mij net het drijfveer om net harder te werken ervoor!!

greetzz
micayla
 
Je hebt inderdaad een mooie stem, als je ook de juiste ''looks'' bezit ;), geef ik je een grote kans dat er een dag zal aanbreken dat je bekendheid zal vergaren.
Natuurlijk wel onder begeleiding van de juiste producer, veel succes :okdan:
 
Ehhm.. als ik zoek op de eerste link.. vind ik je wel, maar als ik klik vindt ie de pagina niet..

De 2e link komt uit op een pagina met een foutmelding.. En op de 3e zie ik je naam nergens staan..

Ik heb mn best gedaan, ik geloof dan maar gewoon dat je een goede stem hebt, want de rest heeft t wel gehoord waarschijnlijk.. ;)
 
Misschien omdat de thread 3+ jaar oud is? :D
 
Haha.. dat zie ik nu pas ja.. Wie heeft dit nieuw leven ingeblazen? Ow..Darkchaos...

Grinnik!
 
Jammer dat de vocaal in 'the best is you' aan de zachte kant is in de mix, maar.. wat doet ze nu?
 
Back
Top