vakantiegeld 2006

Ik ontvang geen vakantiegeld (is al over het uurloon berekend) maar ga van mn StuFI en het extra geld dat ik in de vakantie verdien, kijken of ik nog ergens een te koop aangeboden TR-909 en Korg MS-20 kan vinden.
 
Origineel geplaatst door Ramoonus
novation nova :) eindelijk

Dit is de thread van 2006, niet van 2009.

Mijn geld zit alweer in een nieuwe-tweedehands auto. :)
 
Ik zou trouwens niet de tweedehandsmarkt opgaan rond deze tijd, tenzij ik wat te verkopen had ;)
 
Ach, wie wil nou in een warm land op een strand liggen bakken, terwijl je ook in je stoffige kleine kamertje zonder airco kan zitten met je nieuwste aanwinst!

Met een half japans/engelse handleiding in je ene hand en een bak met led's en potmeters en audio uitgangen onder je andere hand.. Keuze is snel gemaakt lijkt mij!
 
Origineel geplaatst door Syntax Terror
Met een half japans/engelse handleiding in je ene hand en een bak met led's en potmeters en audio uitgangen onder je andere hand.. Keuze is snel gemaakt lijkt mij!

Lijkt mij een typisch geval van Syntax Error... :D
 
Origineel geplaatst door Roel
Bij mij gaat het regelrecht naar de belastingdienst :peukie:

Ik wou dat ik heel veel van mijn vakantiegeld naar de belastingdienst kon laten gaan *D
 
Hangt ervan af: of vakantie, of vakantie en gear, of alleen gear, of studio-layout (lees: isolatie, etc.), of sparen, of iets anders.
 
en vakantiegeld .... en reiskosten vergoeding met terugwerkende kracht .. over 5 maandjes .. 8~
owja... en normaal loon natuurlijk ..

maar mijn plan is om een nova te kopen van een forumlid :)
misschien van de zomer nog wat leuks ..
 
Ik krijg geen vakantiegeld. Ik moet het wel voor een paar man betalen. Ter compensatie denk ik dat ik hun bonus er maar door heen draai.
 
Het vakantiegeld kwam gisterochtend binnen en gistermiddag is het voor een groot gedeelte omgezet in een Mackie Onyx 1620.


groet

Tom
 
Waarom is er nou nog nooit iemand geweest die zegt dat ie het geld gaat uitgeven aan een softsynth of iets in die geest? :D :D ;)
 
De softsynths die ik heb kwamen niet in de vakantiegeldperiode uit...vandaar ;)
 
Nog een paar daagjes en dan komt het vakantiegeld binnen. Dit wordt dan zo snel mogelijk omgezet in een Roland Dimension-D en een Akai S5000 :D

Vakantie? Da's ook al geregeld. Gewoon een weekje all-inclusive aan de gouden kust in Bulgarije.... Nou moet ik alleen nog iets verzinnen wat ik met de overige 18 vakantie dagen ga doen die ik daarna over hou :frons:
 
Back
Top