• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oranje Akai Mpc 2000 XL Te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JEFReak

Stamgast
Lid sinds
6 februari 2003
Berichten
343
Locatie
Delft
Bij deze heb ik mijn Mpc te ruil. Ik wil er een Elektron machinedrum voor terug.
Hij is in goede staat heeft een klein krasje op de zijkant bij de schroefjes.. Ik heb er zelf een card reader in gezet. Hij heeft ook max 32 mb intern geheugen en het effectenboard is ook aanwezig zodat je aan de samples effecten kan toewijze.
Hij komt ook compleet met scsi card reader en met een scsi hardeschijf en een stapel samples.
Ook heb ik de beugels erbij waarmee je bijvoorbeeld een Akai MFC 42 In kan hangen. bij elkaar een hele mooie set.
Op de foto zijn de card reader en de beugels nog niet te zien, maar daar kan ik nog wel foto's van plaatsen.

Dus alleen voor een machinedrum. :z
 

Attachments

  • 6.png
    6.png
    644,5 KB · Bekeken: 60
-8 analoge toewijsbare extra outputs
-Intern effecten board
-32 MB Intern geheugen
-Interne Card reader voor b.v Smartmedia kaartjes

Extra scsi Zip Drive met Disk
Extra scsi hardeschijf vaqn 2 GB

Mounting Kit voor de Akai MFC 42

Kom maar met een goed voorstel. Ik ben opzoek naar;

Machinedrum
Een externe geluidskaart b.v.b Muto ultralite
24 kanaals mixer

Kom maar met ideeen. :)
 
Pakketje kost 800 euro, maar dan heb je wel een over complete MPC.
effecten board kost normaal los 160 euro en output board ook 150euro. de mounting kit kost normaal los 90 euro. Scsi zip drive 90 euro. smart media reader koste 00k 40 euro. dus reken je voordeel maar uit.
Daanaast krijg je er ook nog een harde schijf bij. en een vette orange Mpc met Glow in de Dark pads.

Accesoires zijn niet los te koop.
 
Toch niet verkocht.

Complete MPC voor 800 euro. echt alles erop en er in,
 
Machinedrum heb ik al. hij mag weg voor 775 euro.
 
Goed alles er op en er aan dus voor 775 euro.
Met effecten board
externe outputs
32 MB
Mounting kit voor de Akai MFC
SCSI Zip drive met 1 zip
SCSI Harde Schijf
Interne Card reader voor SD en smart media.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top