Drumatic VSTi v1.0 is released! GRATIS!

PIE

Stamgast
Lid sinds
15 augustus 2002
Berichten
405
H,

Drumatic v1.0 is released! En hij is GRATIS!
Meer info en download te vinden op http://www.e-phonic.com/
Reacties, reviews en presets zijn welkom.

PJ
 
Last edited by a moderator:
laat maar....
heb hem gevonden..
heb een supervage bug in internet explorer.. kan niet downloaden... iemand enig idee wat hetkan zijn ??? word er gek van....
 
ok.. ff snel een feedback, klinkt goed!
Ik ga straks in mijn studiootje aan de gang en zal is ff kijken of ik hem serieus kan gebruiken.
U hoort nog van mij
 
Die demo's klinken goed! Doet volgens mij niet onder voor Waldorf attack, qua klank dan.
 
Die demo's klinken goed! Doet volgens mij niet onder voor Waldorf attack, qua klank dan.

Klopt!.. Daarom heb ik hem ook gemaakt.
Ik ben niet tevreden met hoe de Attack klinkt. Vooral de bassdrums klinken niet echt vet.
Vergelijk ( als je Attack hebt ) ze maar eens. Het verschil is aanzienlijk :-)

PJ
 
ik vind de interface al stukken mooier dan die van attack! :P
 
Ik wil Attack niet afkraken omdat hij toch in staat is om zeer aparte klanken voort te brengen ,maar inderdaad de Drumatic is wel in staat om te concurreren met Attack vooral de Claps en de Snares klinken goed + hij is GRATIS dus dat is zoiezo al heel mooi ik zou zeggen wanneer komt de volgende Synth ?
Ik zit nu al met smart te wachten !




:biertje:
 
Klinkt zeker niet verkeerd die demo. Ben vooralsnog geen voorstander van software vanwege de onoverzichtelijkheid wanneer en een sequencer en wat instrumenten op 1 scherm getoverd moet worden maar deze ga ik zeker uitproberen. Je kan er tegenwoordig toch bijna niet meer omheen dat softwareinstrumenten gewoon goed klinken. Misschien moet ik ook maar eens an richting veranderen. Hardware is niet langer meer de salami op je pizza :)
 
Top link! Thenks. :)

Trouwens een coole site en 'zomaar' een VSTi gratis weg te geven is ook niet nix.
 
Back
Top