De ik ruil mn JX8P naar een 303 thread

Status
Please reply by conversation.

sjeijk

®
Lid sinds
16 december 2003
Berichten
977
Locatie
Utrecht
Hoi, ik heb me daar net een leuke Roland JX8P (incl. 2 mnd. garantie) op de kop getikt voor een hele redelijke prijs en nu stijgt het naar mn kop.

Doel van deze thread is nu van mijn Roland JX8P (mint condition) uiteindelijk een Roland TR 303 te maken.

bv. jx8p > mc202 > sh101 > korg ms10 > enz.

Dus heb je iets voor mij om tegen mn jx8p te ruilen (moet natuurlijk wel net iets meer waard zijn), post dan je reactie.

Gr. Bas

ps. ik ruil niet tegen eieren

ik ruil wel tegen sh101, mc202, tr303 :) , jx10, juno 60 met kit, korg ms serie en de rest van deze orde zolang het maar iets meer waard is dan mn JX8P
 
Laatst gewijzigd:
Re: De ik ruil mezelf naar een 303 thread

Re: De ik ruil mezelf naar een 303 thread

Meestal beginnen dit soort dingen met een ei. Maar het kan nog goedkoper lees ik hier boven.
Ruilen tegen een ei?
 
een TR-303 :confused:

en heb je evt. ook interesse bij chocolade eieren?

btw heb je het marktplaats gedeelte al gezien op t forum?
 
marktplaats gedeelte, ja, maar daar kan men niet reageren en dit is van iets andere orde. Ik zie wel dat je een sherman filterbank 2 hebt staan. Vervelende dingen zijn dat he. Interesse in een ruil :)
 
wel als je in de sectie GEVRAAGD post ... en bovendien lijkt t me ook handiger om dit soort dingen prive af te handelen en niet onder toezicht van t hele forum .... maar goed... tis jouw feestje :biertje:

nee mn FB mag niet weg :D
 
Re: De ik ruil mn JX8P naar een 303 thread

Origineel geplaatst door sjeijk
Hoi, ik heb me daar net een leuke Roland JX8P (incl. 2 mnd. garantie) op de kop getikt voor een hele redelijke prijs en nu stijgt het naar mn kop.

Doel van deze thread is nu van mijn Roland JX8P (mint condition) uiteindelijk een Roland TR 303 te maken.

ik ruil wel tegen sh101, mc202, tr303 :) , jx10, juno 60 met kit, korg ms serie en de rest van deze orde zolang het maar iets meer waard is dan mn JX8P

tenminste wel een eerlijk iemand die duidelijk aangeeft ik wil ruilen tegen gear wat meer waard is dan mijn op de kop getikte voor een hele redelijke prijs JX8P

kzou je aanraden om te proberen je JX8P tegen een goede prijs te verkopen, investeren in een ander apparaat wat je voor een hele redelijke prijs op de kop heb getikt en deze ook weer voor een goede prijs te verkopen en dat net zo lang totdat je minimaal € 700,- bijelkaar hebt om een goede TB303 voor een schappelijk prijsje op de kop kan tikken...

gemiddelde prijzen voor een TB303 vanaf /- € 700,- oplopend tot € 950,-

denk niet dat er een TB303 gebruiker deze zal ruilen voor een JX8P (tenzij je er wat €'s erbij wilt leggen ;) )

heel veel succes met je ruil- en evt. aankoop-verkoophandeltje
 
Argh

Argh

Ik snap niet dat niemand niet even ingrijpt.
Wie o Wie noemt nou in hemelsnaam een TB303 na 10 coorecties een TR303 :confused: :confused:
en dan zeker als je een 10 jaren plan tegemoet gaat. aangezien dat die alleen door ruilen winst wilt maken.


Damn man, know what u want.









was druk op mijn werk vandaag }:|
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik ben zo 5 jaar geleden begonnen met een casio cz-101.
Nu heb ik 8 Serge panelen.

:D

Ik denk dat je er even bij moet zeggen dat dat inderdaad een stap voorwaarts is :D
 
klein detail..

Ik heb je het in de chat ook al meerdere malen zien typen, dus ik vrees dat het niet om een typfoutje gaat...

TR303....

Die bestaat dus niet...


Je bedoelt een tB303..... B dus...


Wel een coole thread...ik hoop dat het je lukt.
Tis een beetje a la "paperclip website"...
cool initiatief...


succes
 
er is vast wel iemand die z'n mc303 tegen jouw jx8p wil ruilen...
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top