Megasynth

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door wouw
(Al zou ik er niet van staan te kijken als ooit iemand ontdekt dat de A6-chips gewoon een analoge synth na-modelleren).

DIE is goed zeg!! :D :D
 
Zo mensen, deze thread kan soort van op slot...
De dingen lopen altijd anders dan je denkt he?
Heb nu binnen twee weken aangeschaft:
– Een tweede CS-30
– Een CS-60 (met kuren, dus dat verhaal is nog niet helemaal over)
–_en een 30 voices XT

Nu nog een rondje reparatie/modificatie op deze en gene synth en dan gaat hier de internet-stekker er uit voor een tijdje. Muziek *maken* wordt dan het doel :halleluja

Alleen nog even snel hard sparen voor een Matrix 12 of Memorymoog, want je zult ZIEN dat er volgende week iemand mee komt :D

Dank voor alle input desondanks!
 
Ha Boele, ik wilde nèt nog voorstellen: een Yamaha VL-1
Jawel, een monofone, digitale bak. Desondanks, echt wat voor jou, denk ik. :)
Maar het hoeft al niet meer, dus... :D
 
Haha, die Hans!

En wat had je dan gedaan om me te overtuigen daarvan? (nog even erop wijzend dat alles wat Yamaha DX en later is, bij mij vormen van lichamelijke klachten veroorzaakt waarvan ik hier de details niet zal weergeven :D )
 
Origineel geplaatst door SCD
Haha, die Hans!

En wat had je dan gedaan om me te overtuigen daarvan? (nog even erop wijzend dat alles wat Yamaha DX en later is, bij mij vormen van lichamelijke klachten veroorzaakt waarvan ik hier de details niet zal weergeven :D )


Hadden wij al eens gestoeid dan?:D
 
Origineel geplaatst door SCD
Haha, die Hans!

En wat had je dan gedaan om me te overtuigen daarvan? (nog even erop wijzend dat alles wat Yamaha DX en later is, bij mij vormen van lichamelijke klachten veroorzaakt waarvan ik hier de details niet zal weergeven :D )

The proof of the pudding is in the eating, zegt men wel eens.
Deze synth lééft, er gebeurt wat onder je vingers (en in je mond, dankzij de breath controller... ;))
Naar mijn bescheiding mening een perfecte bak voor die éne subtiele of speciale solo in je track.

Kortom, je moet 'm maar eens proberen, als je er ooit de kans toe hebt.
Wel even goed de breathcontroller ontsmetten voor gebruik... :bekdicht:
 
Origineel geplaatst door Hanz
The proof of the pudding is in the eating, zegt men wel eens.
Deze synth lééft, er gebeurt wat onder je vingers (en in je mond, dankzij de breath controller... ;))
Naar mijn bescheiding mening een perfecte bak voor die éne subtiele of speciale solo in je track.

Kortom, je moet 'm maar eens proberen, als je er ooit de kans toe hebt.
Wel even goed de breathcontroller ontsmetten voor gebruik... :bekdicht:

Nou, ALS ik er ooit een tegenkom (ik ga niet op zoek...), zal ik me er aan wagen. Maar tot die tijd maak ik mijn solo's wel gewoon met witte en zwarte toetsen :okdan:

HEB jij zo'n ding Hans?
 
Origineel geplaatst door SCD
HEB jij zo'n ding Hans?

Nou... erm... zou je denken dat ik zo'n aanbeveling zou overtypen uit de folder? ;)
 
Hahaha Hanz :D

Overigens Boele, als Alkmaar dichterbij is, kan je hem ook bij mij uitproberen ;)
 
:)

Zutphen - Alkmaar... om een post dx yammie uit te proberen? Dacht het niet :D Maar dank voor het aanbod uiteraard.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top