[breekcore] kolla drinken

ik hoop niet dat ik ruzie krijg met soundclick hiervoor... :duivels:
 
hahahah opgefokte hyperraggakoor, doet de adrenaline wel stromen..! kan echt een monstertrack worden als je 'm afmaakt..
 
Aaaah lekker... :peukie:

je laat hem lekker warm lopen, leuke sound, alleen vind ik de accapella er soms net buiten vallen ofzo, daardoor gaat de strakheid van de beat eraf.. verder is hij kicke!
 
Origineel geplaatst door James Riot
programmeer je every single hit of mash je gewoon wat breaks up?

elke hit. anders krijg ik t niet strak:eureka:



en ik moet zeggen dat die accapella echt moeilijk is om goed te krijgen ik zit er nu nog steeds mee te ouwehoeren (tips?)
het komt rechtstreeks van de plaat af en ik vind het lastig om te horen of die nou te vroeg of te laat zit...
 
ultra ill, meesterlijk goed!!!

die acapella loopt volgens mij gewoon goed, niet storend in ieder geval!!!!

heb je het met renoise gemaakt of met flstudio??

klinkt namelijk als een tracker nummer (en das positief)
 
modplug tracker:luv: programeren

en de hele andere mikmak om niet te vergeten
 
Origineel geplaatst door Lukast
elke hit. anders krijg ik t niet strak:eureka:



en ik moet zeggen dat die accapella echt moeilijk is om goed te krijgen ik zit er nu nog steeds mee te ouwehoeren (tips?)
het komt rechtstreeks van de plaat af en ik vind het lastig om te horen of die nou te vroeg of te laat zit...

Misschien moet je die vocal ook bij tijd en wijle versnipperen.

Kijk hij loopt in het ritme van een andere track, geen wonder dat er af en toe wat timingverschillen in lijken te zitten.
 
Origineel geplaatst door bikkel
Misschien moet je die vocal ook bij tijd en wijle versnipperen.

Kijk hij loopt in het ritme van een andere track, geen wonder dat er af en toe wat timingverschillen in lijken te zitten.

ja dat snap ik khad m al in 4 stukken geknipt ofzo .. die lui moeten ook zoveel ademen enzo :D
 
Origineel geplaatst door Lukast
ja dat snap ik khad m al in 4 stukken geknipt ofzo .. die lui moeten ook zoveel ademen enzo :D

Nee ik bedoel dat je wat stotters en dergelijke op de vocals doet. Ze zijn nu zo standaard en onaangetast vergeleken bij de rest. Heb je gelijk de kans wat dingetjes met een timing te doen die beter bij jouw track past.
 
Back
Top