Het Tracker Thread

Galo

Ey, n eigen titel, Sjiek!
Lid sinds
13 februari 2006
Berichten
514
Locatie
Gekkenhuis
Beste mensen,

Hier graag uploads en links naar tracks die je ooit in een tracker hebt gemaakt,

Hiermee bedoelen we Impulese, Fast, of Slow als het maar 100% Tracker spul is :halleluja

Om maar te beginnen ;-)

http://www.revonx.com/mp3/old/

Impulse Tracker

Deze tracks heb ik ongeveer 10 jaar geleden gemaakt gemaakt, is lang niet alles van wat er gemaakt is, een oude bekende van me vertelde dat hij nog een cd had met bijna al mijn tracks erop, waaronder de aller eerste "kmok" hete die ;-)

Herinnert iemand zich trouwens Morphic of Jay nog, whaaa Toon Hardcore, goed spul man...

Proost :biertje:
 
Laatst gewijzigd:
Impulse Tracker was vroeger helemaal de bomb voor mij. Echt veel mee gespeeld. Kocht toen wel eens van die cdroms op beurzen met alleen maar tracker songs, en dan ging ik het hele weekend alle tracks af om samples te rippen. Those were the days.

Hiero zo'n knetteroude gabber track (fuk is het al bijna 10 jaar geleden?? Ik word bejaard).
 
Origineel geplaatst door MikeJarod
Impulse Tracker was vroeger helemaal de bomb voor mij. Echt veel mee gespeeld. Kocht toen wel eens van die cdroms op beurzen met alleen maar tracker songs, en dan ging ik het hele weekend alle tracks af om samples te rippen. Those were the days.

Hiero zo'n knetteroude gabber track (fuk is het al bijna 10 jaar geleden?? Ik word bejaard).

Amen :halleluja

ghehehe track rockt um wel ;)
 
ik zal eens kijken heb als het goed is nog ergens een 180+ bpm herrie disc liggen!
 
ow trackers... ik blijf er een zwak voor houden sinds octamed

www.soundclick.com/dulac

behalve de bovenste 5 heb ik alle tracks met modplug gemaakt...
(heeft nmbm veel weg van fast tracker)
 
Whaa goed spul man....

Haal je trackers uit je kast mensen, ik heb voor de gein een x486 aangezert met eenmaal dos een 16-bits soundcard en een maal impulse tracker, dat op mijn mengpaneel gegooid en kan het dus opnemen in mijn interface op mijn pc...

lachuh man,... whahaaha :luv:
 
Aaaaah heerlijk al die oude trackermuziek! (en wat was traxinspace toch leuk!)

Een niet-gabber track gemaakt met FT2 ergens rond '97: Shake Everybody

Ik heb echt vreselijk veel gespeeld met TETRAMED, FT2, ST3, IT. Jammer dat ik heel veel kwijt ben door een HD-crash.
 
NashNet Tracking VST WHOOOOOOOOOO, nouw gaan we ff los...

thanks man!
 
Laatst gewijzigd:
Dat Revisit trouwens iemand enig idee hoe instruments of samples te laden, hij laad mijn ouwe IT nummertjes perfect in ableton live dus even proberen

PIE als schaamte een issue was was ik er allang mee gekapt, iemand toevallig "bill gates is een homo" geluisterd in mijn dir, ook niet echt hoger dan josty formaat maargoed

--4 qq190 CHeck die nummer mensen, funny stuff man, lekker basje mak da resamplen :D

Pro tracker was het volgens mij ja, tenminste voorganger van IT toch, 4 sporen herinner me dat nog goed,...

Trig je track is relekst, zou je goed wat hiphop op kunnen zetten
[OT]

Die hebben we trouwens ook nog uit die tijd :D

http://www.revonx.com/_personal/hardcore_records/


[/OT]

:halleluja
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Galo
Dat Revisit trouwens iemand enig idee hoe instruments of samples te laden, hij laad mijn ouwe IT nummertjes perfect in ableton live dus even proberen

:halleluja

F3 -> aan de linker kant op een leeg slot gaan staan -> enter

vervolgens krijg je vanzelf eem popup windows om je sample te laden :)
 
FT2...

FT2...

Man, als je daar als puisterige puber elke dag urenlang
verknocht aan was, als je met al die keys en codes, die
ranzige 8 bit samples, de zelfgeprogrammeerde delays
dmv op verschillende kanalen te werken, er kwam echt vette
chit uit. Eerst nog tapen, erna zat er een export to wav
functie in, wiehaaaa, alles lekker clean naar een cdtje...

Dan kwam je op school met je walkman, erna een dikke
CDplayer, en dan liet je als tech nerd de stoere types een
poepie ruiken met die dikke 8bit shit.

Those were the days... En dan die sample CDs, met tonnen
bereslechte xm files. heerlijk. Dan ineens internet bij een
kameraad, en een wereld ging open. Niets meer disketjes
uitwisselen op school, downloaden...

Heerlijk, ik ga eens kijken of ik dat op een PPC klaarkrijg...

Axel
 
Back
Top