Scsi Hardisk + Scsi cd rom speler t.b.v. Ensoniq ASR 10

Status
Please reply by conversation.

D-passion

Ingeburgerd
Lid sinds
4 september 2003
Berichten
41
Ik zoek de volgende externe scsi aparatuur:

Cd rom speler (1 van de onderstaande merken/types) andere werken niet op de ASR 10 heb ik me laten vertellen.

Sony 1x,2x
Chinon 435
Chinon 535
Toshiba 2x
Toshiba 3x

Ook zoek ik nog een externe harddisk (niet groter dan 2 GB) de volgende merken zouden moeten werken:

Fujitsu
Conner
Seagate
Quantum

Misschien iemand die mij aan 1 deze dingen kan helpen?

Gr, Rik
 
Ik heb wel....

Ik heb wel....

...zo'n grote Chinon CD-Romlees bank. type weet ik niet, staat ook niet op het apparaat. Maar ik heb hem ook nooit open gehad.
Dus, ik weet niet of dat is wat je bedoelt.

Reageer maar even.


Pjeut.
 
Zou misschien iets kunnen zijn, weet zelf ook niet hoe die dingen eruit zijn of waar het type nummer te vinden is. Heb je er misschien een foto van? dan zou ik hem kunnen vergelijken met de types die ik heb genoemd. Daar moet vast wel ergens een foto van te vinden zijn.
 
Ik hoor het :)

Is het wel een cd rom speler die in een externe behuizing past?
 
Origineel geplaatst door D-passion
Ik hoor het :)

Is het wel een cd rom speler die in een externe behuizing past?

Nog steeds geen kontakt?:)
Die vette effecten van de asr10 haal je nu ook wel uit een convolutie fx en met een goede geluidkaart kan je veel meer verschillende karrakters van je sampels maken dan dat je nu hebt en net zo warm maar goed je moet zelf weten:)
 
Origineel geplaatst door Catscan
Nog steeds geen kontakt?:)
Die vette effecten van de asr10 haal je nu ook wel uit een convolutie fx en met een goede geluidkaart kan je veel meer verschillende karrakters van je sampels maken dan dat je nu hebt en net zo warm maar goed je moet zelf weten:)

Ja maar soft blijft soft he....
 
Origineel geplaatst door Catscan
Nog steeds geen kontakt?:)
Die vette effecten van de asr10 haal je nu ook wel uit een convolutie fx en met een goede geluidkaart kan je veel meer verschillende karrakters van je sampels maken dan dat je nu hebt en net zo warm maar goed je moet zelf weten:)

Nog geen Kontakt nee...

Gebruik wel veel de Audio in Cubase nu en heb ook een goede geluidskaart besteld (MOTU) Maar toch zal ik die Asr blijven gebruiken :) Blijft een erg fijn bakkie. Misschien straks niet meer voor de vocals omdat dat idd veel makkelijker gaat met Kontakt oid. Maar voor de de effecten zou ik hem alleen al houden.
 
Het ding heeft zélf een...

Het ding heeft zélf een...

...externe behuizing. Verder kon ik er niets op vinden zonder 'em open te maken (en dat heb ik dus nog niet gedaan).

Morgen weet ik meer.

Pjeut.
 
Re: Het ding heeft zélf een...

Re: Het ding heeft zélf een...

Origineel geplaatst door pjeut
...externe behuizing. Verder kon ik er niets op vinden zonder 'em open te maken (en dat heb ik dus nog niet gedaan).

Morgen weet ik meer.

Pjeut.

Al open gehad?
 
Nee...

Nee...

...maar wel aangehad. Hij heeft afgelopen winter in een onverwarmde garage gelegen. Dat was niet goed voor hem. Welke cd je d'r ook in stopt, hij komt in een eindeloze loop te zitten, hij kan de root niet vinden, of wat dan ook.
Ik vrees dat hij ter ziele is.

Sorry.
 
Helaas niets aan te doen.... Hoop dat iemand anders me nog kan helpen aan een Cd-rom spelertje!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top