• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Modulaire analoge synth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jena_mu6

Ouwe rot
Lid sinds
27 februari 2002
Berichten
3.527
Locatie
Rotterdam
Ja.....ik ga weer eens wat weg doen.

Het is de volgende bak:

6 x VCO met cem 3340 met blokgolf met regelbare pulsbreedte, zaagtand, driehoek en sinus.
2 x VCF met cem 3320 met geintegreerde ADSR met cem 3310 (lowpass)
3 x VCA met 3080 en geintegreerde ADSR met cem 3310
Is eigen ontwerp en zitten wat speciale features op.(zoals adsr's met dubbel trigger en delay)
De printen zijn van topkwaliteit.(fotografisch)
Verder nog een mixer met een grote nagalmveer.(maar digitale galm klinkt natuurlijk mooier)
Er zitten geen lfo's in maar dit is echt een leuk project om af te bouwen, je kan er alle kanten mee op. Zeker met het huidige aanbod van zelfbouw modules. Er zit ook nog zat ruimte voor in de kast.

Er zit ook een sequencer bij.

Ik heb hem toen gekocht voor 650, wat onder de marktprijs is.

Ik heb hem helemaal schoongemaakt en hij draait weer als een lekker analoog monster zonnetje.

Waarom dan weg?
Ik heb een heel grote modular met dezelfde soort VCO's en dit is teveel overlap.

Ik ben eigenlijk van plan om het op te pimpen met wat cgs moduels en hem dan op ebay te zetten..........maar ongedludig als ik ben dacht ik......misschien wil iemand van het forum hem wel...

LET OP: ik wil hem alleen RUILEN(of een bod waar ik geen nee op kan zeggen)

Ruilen dus voor:
-modulaire synth
-analoge bak
-tr808
-of noem eens iets leuks en lekkers.
 

Attachments

  • synth1.jpg
    synth1.jpg
    80,2 KB · Bekeken: 63
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top