Mpc 2kxl Pads waar in nl?

FreqJuggler

Stamgast
Lid sinds
28 januari 2005
Berichten
245
hey allemaal, happy queens day!

ik wil zwarte pads voor mijn mpc 2xlk bestellen. Maar de enige site waar ik ze kan vinden is vst in de us.
Het probleem is dat je daar alleen met credit card kunt betalen... en ik ken niemand met een credit card. Weet iemand een plek in nl of europa waar je ze onder rembours/ voorafbetaling kunt kopen?:engel:
 
Via ebay komen ze wel eens voorbij, maar daar wordt ook vaan paypal gevraagd waardoor een creditcard toch wel handig is. Anders misschien zelf een CC aanvragen? Kost niet veel en is reuze handig voor internet aankopen :)
 
je kan ook vragen of je bij VST met paypal kan betalen.. dan kan je via internet bankieren geld op je paypal rekening over maken en zodoende het geld overmaken naar VST
 
Dan moet je denk ik met ze emailen. Anders kan hij ze misschien ook wel bestellen van VST

Die gast mag in ieder geval de akaipro site van nederland wel eens updaten :P
 
Origineel geplaatst door beestachtig
Dan moet je denk ik met ze emailen. Anders kan hij ze misschien ook wel bestellen van VST

Die gast mag in ieder geval de akaipro site van nederland wel eens updaten :P

Als je mijn post had gelezen weet je dat ik juist niet bij vst wil vanwege de creditcards.... Ik sta bkr geregistreerd dus kan geen credit card aanvragen....:( Daarom start ik deze topic, omdat ik juist niet van vst wil bestellen snappie?:)
 
Je kunt ook gebruik maken van paypal zonder een creditcard. Daarom is het misschien een mogelijkheid om bij VST eens te informeren of ze ook paypal accepteren.. succes!
 
Van VST site:
"International orders cannot be paid via credit card, they must be paid by bank wire transfer or International money order"

kan dus sowieso niet met creditcard.
Hoe dan ook vrees ik dat het via VST duur wordt.
Las op MPC forums kort geleden dat ze voor het sturen van een aantal losse pads voor de MPC1000 naar België 88 dollar rekenden.
 
Origineel geplaatst door cowbell
Van VST site:
"International orders cannot be paid via credit card, they must be paid by bank wire transfer or International money order"

kan dus sowieso niet met creditcard.
Hoe dan ook vrees ik dat het via VST duur wordt.
Las op MPC forums kort geleden dat ze voor het sturen van een aantal losse pads voor de MPC1000 naar België 88 dollar rekenden.

Klopt, maar de pads van de 1000 zijn ook 8 usd de stuk...

de pads van de 2000xl zijn niet los maar is een geheel en kost bij vst 16 usd. Dus zo duur zal het echt niet worden.
 
Back
Top