SH-101 een kleurtje laten krijgen

Origineel geplaatst door Mangina


Hij heeft gelijk! Heb zelf aan de lijve ondervonden dat glassex niet het produkt is om synths mee onder handen te nemen!!!

Vaag, ik heb toch echt al mijn synths tot nu toe met galsex (ahum) glasex schoon gemaakt.

Van cheapo MFB tot de wat duurdere synths ala MPC enzo.

Geen verf tegengekomen in mijn doekje. :)

Glasex is eerder iets zacht aardig als agressief als je het mij vraagt. :D

Maargoed, vooralsnog de gouden regel die marcuuu ook al heeft uitgespuugd: Eerst even proberen op een niet zichtbaar stukje.
 
En anders moetje zn oude fles JIF multi uso dat is de best
maar die word niet meer verkocht.En dan op de doek en dan gelijkmatig aan brengen 1/2 min ff wachten en uit poetsen.
Ook een goede afrader is de 750 m.l. kunstofreiniger van gamma en uiterraard de stikker verwijderaar.
 
Origineel geplaatst door marcuuu

uiterraard de stikker verwijderaar.

Stikkerverwijderaar? Dan werkt de nagellakremover van mijn vriendin ook wel ;)

Maar anyway, zal es gaan shoppen en kijken wat werkt.
 
Ik heb trouwens pas een nieuw batterijklepje voor de sh101, en dan kun je dus echt wel zien dat het ding onwijs verkleurd is... zal gaan kijken wat ik daar aan kan doen.
 
Voor het verfen van het huis heb ik eerst verfafbijtmiddel gebruikt van Alebastine. Zie je al het oude verf opbubbelen. Kan je daarna vrolijk oververfen.

Nah, achterafgezien heeft je drumkomkoe geen echte verflaag en of je nog wat van je behuizing over zou houden??? Vragen vragen vragen. Maar het valt uit te proberen toch? ;)
 
ergens denk ik dat het verven van een huis toch wat anders is dan het verven van een synth, maar dat kan aan mij liggen. ;)

Ik denk dat ik het voorlopig maar even zo laat, vooral omdat ik nog niet weet hoe ik weer fatsoenlijk een legenda op de synth krijg.

Maar anyway, thnx voor alle tips, ik denk wel dat ik er wat aan heb als ik over een maand of zo toch weer zin krijg om het ding te verven :D
 
Back
Top