Welke softsampler kan REX2 files aan?

donbrasco

qlickt
Lid sinds
15 december 2001
Berichten
2.944
Locatie
0317
Zie bovenstaande vraag. Ik weet dat de sampler van Reason deze files aankan, alleen zou ik graag willen weten welke stand-alone of VSTi softsampler deze bestanden aankan? Naar mijn weten kunnen Kontakt, Halion geen Recycle 2 bestanden afspelen. Halion kan wel Recycle 1 aan, alleen kan je met Recycle 2 zelf geen Recycle 1 bestanden opslaan. :stupid

Iemand een idee? Ik heb nl. geen zin om Reason aan te gaan schaffen om Recycle bestanden in te kunnen laden... dan maar een simpele hardware-sampler.
 
Re: Welke softsampler kan REX2 files aan?

Origineel geplaatst door krz
Naar mijn weten kunnen Kontakt, Halion geen Recycle 2 bestanden afspelen. Halion kan wel Recycle 1 aan, alleen kan je met Recycle 2 zelf geen Recycle 1 bestanden opslaan. :stupid

HALion kan wel degelijk ReCycle 2 (.rx2) bestanden laden. 8)
 
yup dat heb ik laatst ook ontdekt..dat werkt geweldig qua compatibiliteit....SF's worden bv zowel in reason, battery als kontakt ondersteunt...
 
Origineel geplaatst door olafmol
yup dat heb ik laatst ook ontdekt..dat werkt geweldig qua compatibiliteit....SF's worden bv zowel in reason, battery als kontakt ondersteunt...

recycle 1 ondersteunde dat ook al overigens.
Als je een sf2 in de exs24 sampler opent maakt ie zelf een exs file aan met alle settings.
 
Back
Top