Handleiding en of hulp S2000 sampler?

Hahaha je ben als zaandammer goed op de hoogte wat er hier in schagen gebeurt ;-)

N collega van mij die loopt elk jaar daagen van te voren te roepen daarover dus vandaar :)

Ja eentje is wel gelukt, maar ook daarin moet je volgens mij iedere toets een andere sample kunnen aanwijzen en daar ben ik ook nog niet uit, maar dat zeg ik, heb de afgelopen dagen weinig tijd gehad :gaap:

S. [/B]

ok: je maakt n sample, en een andere, en doe s gek -> NOG een andere

Dan druk je op *single* en daarna op *edit* Als je dan met *group* doorscrollt todat je in het schermpie
*No of KGRPS 1* ziet kun je daar (een x *Group* naar beneden om de sample te wijzigen) per Keygroup een sample aan een bepaalde toets of deel van je 'klavier' toewijzen...

hier moet je met/na wat knopjesgedruk toch wel uitkomen :eureka:
 
Origineel geplaatst door Freezz
Dan druk je op *single* en daarna op *edit* Als je dan met *group* doorscrollt todat je in het schermpie
*No of KGRPS 1* ziet kun je daar (een x *Group* naar beneden om de sample te wijzigen) per Keygroup een sample aan een bepaalde toets of deel van je 'klavier' toewijzen...
hier moet je met/na wat knopjesgedruk toch wel uitkomen :eureka:

Super!!! Ik kom al een stuk verder, nu moet ik alleen nog even een scsi opslag toestand hebben, me samples worden ff te groot... als iemand goede raad weet wat ik hier het beste voor kan gebruiken of als iemand misschien nog wat heeft liggen???? graag!!!

S3b.
 
Back
Top