Welke synth gaat het laatste de deur uit?

hmm als ik in de motif een paar expansions stop is het wel echt een alleskunner en dan zou 'ie het laatst de deur uitgaan maar de casio MT220 gaat sowieso nooit meer weg want daar ben ik op begonnen. Die zou ook niet weggaan als ik compleet stop met muziek.
 
De Virus kb wil ik best de deur uit doen, maar dan wil ik er uiteraard
een nieuwere voor terug (origineel ben ik niet). De JP-8080 blijft
hier zeker. Het bakje is razend snel in te zetten en te tweaken. Hij
produceert bovendien warme subtiele stringetjes die altijd wel van pas
komen.
 
Ik begreep mijn Roland JX-8P niet zo goed vroeger(2 jaar terug:confused: ). Zij was te zoet, te gewoon analogisch. Maar nou hebben we :luv: op elkaar. Zij gaat nooit de deur uit, al is er soms een strijd met mijn K4(onderschat liefje).
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE Bij mij gaat eigenlijk alleen iets weg als ik geld nood heb .....
en in dat geval zullen de 9090 en de Teebee als laatste weg gaan, omdat deze t moeilijkst weer te kopen zijn..

En dat is dus grappig...
Omdat ik mijn teebee bovenaan de lijst van wegdoen heb staan.
Niet omdat ik ontevreden ben over de teebee, maar omdat ik er twee heb en er graag 1 zou willen omwisselen voor een kenton pro4 midi-cv converter.

Dus als iemand zich geroepen voelt... ;)
 
cs30 blijft erin (ziet er gewoon meesterlijk uit en klinkt ook interesant) en me hammond autovari64 (jeugdsentiment).. (zou ook me cs10 niet kwijt willen, maar das vooral omdat ie vrij gewild is en een leuke aanvulling op de cs30 maakt)

Dacht een jaartje of 2 terug dat ik liever dood zou gaan dan studiozooi kwijt te raken, heb nu wel es af en toe zoietss van achja pfff t zijn maar synthesizers..Misschien dak de helft een x verkoop en er een neuman u87 voor ga scoren ofzo.. Meer synths erbij zonder zooi te verkopen is geen optie, me 4x4 studiokamer staat ganz vol.. (kein Zimmer Frei)..
 
Kawai K1,
Heb mijn uit de naad gewerkt voor mijn liefde en is nu geen donder meer waard...
 
Mijn oude hardsid kaart pas al jaren niet meer in mijn computer maar ik vind hem gewoon stoer voor in de kast...
 
M'n Yamaha CS-60. Enige voorbehoud: als ik een CS-80 zou vinden zou ik misschien 'zonder kunnen'.
Aan de andere kant... als reserve kan het nooit kwaad... ;)
 
Origineel geplaatst door THM
MOOG Memorymoog with Lintronics mod (L.A.M.M.)

Heb je nog "last" gehad van oscilatoren die vrij snel verlopen (dat je om de 10 seconden dat knopje moet indrukken om te 'stemmen')?? En heb je er ook midi op de memory moog (de originele versie heeft dat namelijk niet)?

Mijn Yamaha DX7 gaat never nooit niet de deur uit (heb ik nu 22 jaar in bezit). Eigenlijk gaat geen enkele synth die ik heb de deur uit ben er namelijk erg content mee met wat ik heb (!).

Op de vraag welke als eerste de deur uit (of raam) is de Yamaha PSR 630, gewoon omdat dat geen synth is ;) .
 
Jupiter 8, blijft in de familie als erfstuk; heb ik mijn zoon al beloofd...en die is pas drie...

;)

:mega:
JP8
 
veel gaat niet meer weg

veel gaat niet meer weg

maar zeker blijven.

Roland D50
DSI Polyevolverkeys
Wavestation (ik heb 3 versies)
NordrackII
Oberheim OB12
Moog Prodigy
SCI Sixtrak
 
Back
Top