• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nova Incl. Blue Magic van Vengeance

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
Te koop:

47885bb.jpg


Novation Nova Incl. De Soundset van www.Vengeance-sound.de T.W.V. 60 euro!

Deze Nova is in half 2004 nog omgeruild (bon aanwezig) voor een nieuwe, dus zoek je een nova?
nieuwer als deze zul je ze niet snel vinden, aangezien ze al een tijd niet meer gemaakt worden

Blue Magic 128 fresh Techno/Trance Sounds for Novations Supernova. Very bright and clean trance leads, full of energy, crispy and powerful basslines, hard distorted 303 clones, spacy, never heard lead sounds - You wil definitely need this soundset, if you own a Supernova! There are no alternatives...

Hoe klinkt de nova + de Blue Magic soundset?

http://www.soundwizard.de/Sounds/ww... - Supernova 2 Soundset by Manuel Schleis.mp3

Voor de Nova incl Blue Magic wil ik 375 Of evt. te ruil tegen een Evolver

Een Evolver kost nieuw 444 (Duitsland) De nova kostte 600 euro nieuw geloof ik .. dus deze ruil lijkt me fair ...

evt. andere (in)ruil deals (fx, synths, randapparatuur) zijn misschien ook mogelijk ... met bijbetaling mits t nodig is afhankelijk van wat er gaat worden geruild natuurlijk ...

De Nova is in nieuw staat, geen krasje op te bekennen ... behuizing lijkt plastic maar is stevig metaal! alleen de knoppen zijn plastic .... de lelijke flappen aan de zijkant heb ik eraf gehaald, maar die krijg je er uiteraard bij ....
De Nova is een Supernova maar gestript naar wat minder channels en geheugen banks . heeft ook een vocoder die niet verkeerd is (supernova heeft trouwens geen vocoder)

6 parts multitimbraal (meer zul je niet snel nodig hebben, vooral in combi met andere synths niet)

----

Type: Synth/ module/
Synthesis Type: Digital Analog Accoustic simulation
Polyphony:
Max: 12
Typical in use:
Multi-timbral (number of parts): 6
Oscillators per Voice :
Min : 3
Max : 3
Controllers :
Effects :
Number of FX units :
Number of different effects : 42 at a time
Drum Section :
Number of Drum Kits : ?
Number of Drum sounds : ?
Keyboard :
Number of Keys :
Can send on simultaneous MIDI channels
Responds to :
Sounds can be split by :
Memory :
Patches : 256
Performances : 128
Inputs and Outputs :
Number of Audio Outs (excluding Phones) : 6
Number of Audio Ins : 2
Number of MIDI Outs (excluding Thru) :
Number of MIDI Ins :

http://www.sonicstate.com/synth/novation_nova.cfm

47885bb.jpg
 
heb besloten dat ie toch nog maar ff blijft ....

mocht er toch nog iemand interesse hebben hoor ik t wel .... geen ruil deals meer ... en vast prijs 375
 
Bump ...

prijsverhoging

toch weer te koop nu, 400 euro ..
zie dat ik er zelf toen een hoop meer voor heb betaald zonder de blue magic soundset ....

400 euro voor een nieuwere nova als al die andere nova's die je te koop ziet staan incl blue magic ...
lijkt me die 50 euro extra wel waard, meeste andere nova's gaan rond 350 weg geloof ik, zonder blue magic

de Nova is zoals mn meeste spul weinig gebruikt 8o)

Mag weg om de simpele reden dat ik opzoek ben naar wat nieuws, en t geld hier niet voor t oprapen ligt, anders had ik m niet verkocht...
 
omdat mn gear lust nog steeds niet gesust is, en ik persee iets nieuws wil ....

Sta ik weer open voor ruil deals met bijbetaling van jouw of mijn kant als t interessant is



:biertje:
 
aangezien ik toch niet genoeg cash heb om te kopen wat ik wil mocht ik m verkopen, heb ik besloten me nog 1 keer in dit beestje te verdiepen .... over een weekie zie ik wel weer.... tenzij iemand nog aankomt kakken met een mono evolver

verdere ruil deals of verkoop deals geen interesse meer in :)
 
weer te koop .. aangezien ik weer wat centjes heb en nog wat meer geld nodig heb om een evolver te kopen,
wil ik nu echt van de nova af ... 50 euro van de prijs af ...

nu:

350 euro incl blue magic dus ...
 
nog steeds te koop :Z

vaste prijs of alleen te ruil voor een orig. mono evolver

350 incl verzend kosten..
 
niemand?

ach fuck it ook ..... ik houd m zelf wel ... wacht nog wel een klein maandje extra op wat meer cash .....



:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top